دانلود نرم افزار موبایل دانلود Microsoft PowerPoint 16.0.13901.20198 پاورپوینت اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

Microsoft PowerPoint v16.0.13901.20198 برنامه اصلی مایکروسافت پاورپوینت برای گوشی ها و تبلت های اندروید است. ارائه های پاورپوینت را بهتر از همیشه روی تبلت خود مشاهده کنید. هنگامی که شما ارائه ها(presentations) را ویرایش یا ایجاد می کنید، می توانید از چگونگی نمایش آنها در سراسر کامپیوتر، مک، تبلت و گوشی موبایل مطمئن شوید. PowerPoint دارای ظاهر Office و احساس همراه با یک تجربه لمسی بصری است.

برنامه PowerPoint امکان دسترسی به ابزار نام‌آشنایی را که از قبل می‌شناسید برای شما فراهم می‌کند. ارائه‌های خود را در همه‌جا سریع و راحت ایجاد، ویرایش، مشاهده، ارائه یا اشتراک‌گذاری کنید. آیا درمسیر نیازمند دسترسی سریع به فایل‌های ارائه پاورپوینت هستید که به‌تازگی استفاده کرده‌اید؟ پاورپوینت امکان مشاهده سریع فایل‌های اخیر شما را برای دسترسی آسان در هر دستگاهی فراهم می‌کند. آیا هنگام کار روی PowerPoint mobile، در مورد نسخه‌های چندگانه فایل نگران هستید؟ همگام‌سازی در سراسر دستگاه یکپارچه است. با اطمینان با هرکسی و در همه‌جا کار کنید و مطالب خود را ارائه دهید. با پاورپوینت می‌توانید آفیس را همه‌جا همراه خود داشته باشید.

PowerPoint به شما اجازه می‌دهد با ارائه‌های قدرتمند و قابل سفارشی‌سازی که شما را در میان سایرین برجسته می‌سازد، تأثیری ماندگار ایجاد کنید. اکنون می‌توانید از هر کجا که هستید با اطمینان ایجاد و ارائه کنید. خلق ارائه‌ای لذت‌بخش و تأثیرگذار هرگز این‌قدر آسان نبوده است. با پاورپوینت می‌توانید در مسیر، ارائه خود را ویرایش و سفارشی‌ کنید و با دیگران همکاری ‌کنید.

با اطمینان ارائه دهید
با PowerPoint هرگز هیچ فرصتی را در مسیر از دست نمی‌دهید. می‌توانید ارائه جدیدی را آماده کنید یا کار روی ارائه‌های قبلی را ادامه دهید. از آنجایی‌که پاورپوینت ارائه‌های شما را با OneDrive همگام‌سازی می‌کند، می‌توانید با استفاده از PowerPoint Online، ارائه‌ای را روی رایانه خود شروع کنید و سپس آن را ویرایش کنید و ارائه دهید. با نمای ارائه در هر دستگاهی، بدون روشن کردن لپ‌تاپ می‌توانید منظور خود را به گوش همه برسانید و با اطمینان ارائه دهید.

تأثیر ماندگاری ایجاد کنید
ارائه‌ای با طراحی زیبا همیشه برنده است. با تجربه قدرتمند و با قابلیت سفارشی‌سازی بالا در PowerPoint، ایجاد ارائه‌هایی که تأثیرگذار هستند و به شما نشان می‌دهند که خودی نشان دهید آسان‌تر از همیشه خواهد بود.

به‌آسانی با دیگران کار کنید
با پاورپوینت به‌آسانی با دیگران روی ارائه‌های خود همکاری کنید. با ۱ کلیک مطالب خود را به اشتراک بگذارید و دیگران را به‌سرعت برای مشاهده و ویرایش اسلایدهایتان دعوت کنید یا از آن‌ها بازخورد دریافت کنید. به‌راحتی مجوزها را مدیریت کنید و ببینید چه کسی روی ارائه شما کار می‌کند. با نظرات یکپارچه در اسلایدهای ارائه، تغییرات و بازخوردها را نظارت کنید. تغییرها را مقایسه کنید تا شاهد چگونگی تکامل ارائه خود در طول زمان باشید.

نیازمندی‌ها:
– نسخه سیستم عامل: یکی از نسخه‌های پشتیبانی‌شده Android را اجرا کنید و پردازشگر مبتنی بر ARM یا Intel x86 را داشته باشید. پشتیبانی از دستگاه‌های Kitkat و Lollipop تا ماه ژوئن ۲۰۱۹ ادامه خواهد داشت.
– ۱ گیگابایت رم یا بالاتر

ارائه های پاورپوینت شگفت انگیز ظاهر می شوند
• تصاویر، ویدئو جاسازی شده، جداول، نمودارها، SmartArt، انتقال ها، انیمیشن ها همه وجود دارند، با قالب بندی ظریفانه.
• ارائه های پاورپوینت عالی نمایش داده می شوند، مانند آنچه در کامپیوتر مشاهده می کنید.
• هنگام ارائه، از اشاره گر لیزری، قلم ها یا برجسته نگارهای برنامه استفاده کنید.
• مشاهده پیوست های ایمیل و دسترسی ارائه های پاورپوینت از OneDrive، Dropbox، OneDrive برای Business یا SharePoint
• از جایی که ترک کردید ادامه کنید، چون PowerPoint می داند در گذشته مشغول کار با کدام اسناد بودید، بدون توجه به دستگاهی که از آن استفاده می کنید
• چاپ ارائه های پاورپوینت

ایجاد و ویرایش با اعتماد به نفس
• هنگامی که شما یک ارائه (presentation) را ویرایش می کنید، محتوا و قالب بندی شما در تمام دستگاه هایتان حفظ می شود – PC، مک، تبلت و موبایل
• ایده های خود را به روشی که می خواهید بیان کنید، با پشتیبانی کامل از قالب بندی غنی از جمله فونت ها، تصاویر، جداول، جعبه های متن، اشکال، انتقال ها، یادداشت های سخنران و بیشتر.
• کار خود را به سادگی از طریق ایمیل کردن صفحه گسترده با دیگران به اشتراک بگذارید.

یک تجربه آشنا Microsoft Office
• این نرم افزاری با انتخاب و شروع آسان است، چون مانند تجربه PowerPoint است که از قبل با آن آشنا هستید.
• ناوبری و منو گزینه های آشنا ساخته شده برای یک تجربه لمسی. بدون نیاز به صفحه کلید.

برای ایجاد یا ویرایش اسناد روی تبلت های با صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچ یا کوچکتر، با یک حساب رایگان Microsoft وارد شوید.
* در نسخه جدید به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می شود.

نکته: در نسخه جدید نیاز به دیتا نیست.

Thank you for using PowerPoint.

We regularly release updates to the app, which include great new features, as well as improvements for speed and reliability.

Did you know that with a Microsoft 365 subscription, you can unlock the full power of Office across all of your devices? Find special offers in the app.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : , تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.