دانلود نرم افزار موبایل هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ با قابلیت ردیابی دست و چشم عرضه خواهد شد - ابنجکو

هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ طراحی مشابه هدست اپل خواهد داشت. طبق تصاویر منتشر شده از این دستگاه در قسمت جلوی آن ۴ دوربین برای ردیابی قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی فروشگاه بی نهایت، سامسونگ در مراسم آنپکد امسال توضیحاتی را در رابطه با هدست واقعیت افزوده خود منتشر کرد. هدست ایکس آر همانند دستگاه اپل میتواند با ردیابی دست و چشم کار کند. با گذشت چند ماه از مراسم سامسونگ اکنون اطلاعات تازه‌ای از این هدست منتشر شد که می‌توان از طریق آن از برخی مشخصات فنی این دستگاه مطلع شد.

هنوز مشخص نیست چه کسی تصاویر مربوط به این هدست جدید سامسونگ را منتشر کرده است. اما سایت UploadVR عکس‌های فاش شده را در سایت خود قرار داد. این عکس‌ها مربوط به مدل‌های اولیه این هدست بوده و به طور صد در صد نمی‌توان گفت طراحی نهایی هدست سامسونگ نیز به همین گونه خواهد بود.

از مشخصات هدست سامسونگ XR استفاده از پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ و به کارگیری چهار دوربین در قسمت جلو برای ردیابی حرکات دست و سر مشخص شده است. همچنین در این هدست نیز مانند دستگاه‌های مشابه لنزهای پنکیکی مورد استفاده قرار گرفته است. از دیگر ویژگی این هدست می‌توان به قابلیت Passthrough اشاره کرد که در آن پس از قرارگیری هدست روی سر می‌توان همچنان محیط اطراف را مشاهده کرد.

از دیگر ویژگی این دستگاه عدم وجود یک کنترلر فیزیکی است. بدین ترتیب کاربر باید از حرکات دست و سر برای تعامل با محیط کاربری استفاده کند. احتمالاً تصاویر فاش شده به مرحله پیش تولید هدست مربوط است و احتمال دارد نسخه نهایی با آنچه که در تصاویر فاش شده وجود دارد تفاوت داشته باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 250 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.