دانلود نرم افزار موبایل دانلود SnoopSnitch 2.0.11 برنامه اطلاع از جاسوسی هکرها از موبایل - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود SnoopSnitch 2.0.11 برنامه اطلاع از جاسوسی هکرها از موبایل

آپدیت: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹


دانلود SnoopSnitch 2.0.11 برنامه اطلاع از جاسوسی هکرها از موبایل

SnoopSnitch v2.0.11 داده های رادیویی موبایل را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند تا شما از امنیت شبکه تلفن همراه خود آگاه شوید و به شما در مورد تهدیداتی مانند برج های تلفن همراه(BTS) جعلی (IMSI catcherها)، ردیابی کاربر و حملات SS7 هشدار دهد.

* این برنامه نیاز به دسترسی روت دارد و فقط بر روی دستگاه های دارای چیپ ست Qualcomm اجرا می شود. *

برای استفاده از SnoopSnitch، یک دستگاه روت شده با چیپست کوالکام(Qualcomm) با اندروید ۴٫۱ و بالاتر استوک مورد نیاز است. متاسفانه رام های سفارشی پشتیبانی نمی شوند زیرا آنها درایور های اختصاصی لازم را ندارند. (برخی نصب های CyanogenMod موفق گزارش شده است)

این برنامه از داده های ارائه شده توسط دیگر کاربران استفاده می کند. با انتخاب آپلود نتایج اندازه گیری ها یا رویدادهای امنیتی، شما می توانید این پایگاه داده را بهبود دهید و از تحقیقات آینده حمایت کنید.

هر زمان که اطلاعات شما به سرورهای سازنده این برنامه ارسال می شود، SnoopSnitch برای تایید از شما سوال می کند. همه ارسال(آپلود)ها رمزگذاری شده هستند.

” محققان به تازگی خطای امنیتی عظیمی را فاش کردند که با استفاده از آن ها، هکرها امکان گوش دادن به تماس های خصوصی و خواندن پیغام های متنی موجود در شبکه های تلفن های همراه را پیدا می کنند. یکی از راه هایی که از طریق آن هکرها چنین عملی را انجام می دهند، دستیابی به اطلاعات تلفن همراه کاربران با استفاده از گیرنده های «شناسه بین المللی مشترک موبایل» (IMSI) است.

این ابزارهای رهگیری به تلفن های همراه متصل می شوند و چنین موضوعی، امکان رهگیری گوشی ها توسط هکرها را فراهم می کند.

با این حال، به تازگی دانشمندان آلمانی برنامه نرم افزاری SnoopSnitch را ارائه داده اند که چنین ابزارهایی را شناسایی کرده و به کاربران هشدار می دهد که اطلاعاتشان در معرض خطر است. “


تغییرات نسخه جدید

Updated prominent disclosure


برچسب ها:
دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 274 views بار دسته بندی : , تاريخ : 8 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.