دانلود نرم افزار موبایل  جایگزین رایگان برای فاینال کات پرو برای ویندوز در سال 2023 - ابنجکو

 جایگزین رایگان برای Final Cut Pro برای ویندوز در سال ۲۰۲۳

اپل اولین نرم افزار ویرایش خود را با نام Final Cut Pro در سال ۱۹۹۹ معرفی کرد. فاینال کات با سبک ویرایش غیر سنتی و غیر خطی خود، یک تغییر بازی برای صنعت بود. در ابتدا برای علاقه‌مندان و فیلمسازان مستقل در نظر گرفته شده بود، اما برای تدوین فیلم‌های پرهزینه مانند X-Men Origins: Wolverine ، ۵۰۰ Days of Summer و The Social Network – که برنده جایزه اسکار بهترین تدوین شد، نیز استفاده شده است.

 

 ۳ گزینه رایگان برتر برای Final Cut Pro برای ویندوز

 

۱٫ PowerDirector Essential – به طور کلی بهترین

PowerDirector بهترین جایگزین برای Final Cut Pro به صورت رایگان است. PowerDirector حتی ویژگی های پیشرفته تری را برای ویرایش فیلم ها ارائه می دهد، اما یادگیری آن برای مبتدیان بسیار آسان تر است.

این جایگزین Final Cut Pro را برای ویندوز دانلود کنید.

۲٫ بلندر – بهترین برای انیمیشن

یک جایگزین منبع باز برای Final Cut Pro برای ویندوز، مک و لینوکس که در ابزارهای انیمیشن و جلوه های حرکتی تخصص دارد.

۳٫ Lightworks Free – بهترین برای کنترل جلوه ها

Lightworks Free یک جایگزین حرفه ای برای Final Cut Pro به صورت رایگان است. تنظیمات ساده و پیشرفته ای دارد تا طیف وسیعی از کاربران را تحت پوشش قرار دهد.

نحوه انتخاب بهترین جایگزین رایگان برای Final Cut Pro برای ویندوز

علیرغم شهرت و کارایی، Final Cut Pro ممکن است با اولویت‌ها یا الزامات هر کسی در هنگام ویرایش ویدیوها مطابقت نداشته باشد. ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا فهرستی از گزینه‌های قابل اجرا را گردآوری کنیم تا بتوانید از Final Cut Pro به صورت رایگان با استفاده از رایانه ویندوز خود لذت ببرید. با این حال، همه گزینه‌های Final Cut Pro یکسان نیستند و تصمیم شما تحت تأثیر ترجیحات فردی و الزامات پروژه خاص خواهد بود. در اینجا چند فاکتور برای بررسی وجود دارد:

سهولت استفاده: Final Cut Pro برای ویندوز باید برای همه سطوح مهارت، با ابزارهای ساده و در عین حال قدرتمند، کاربر پسند باشد. شما گزینه های Final Cut Pro را در این لیست خواهید یافت که از مبتدی دوستانه تا متخصصان را شامل می شود. ماندن در سطح مهارت خود تجربه کاربری بهتری را هنگام ویرایش ویدیوها تضمین می کند.

ویژگی ها: فهرست ابزارهایی که برای ویرایش ویدیوها نیاز دارید با دیگران متفاوت به نظر می رسد. ویژگی‌هایی را که نمی‌توانید بدون آن‌ها زندگی کنید را در جایگزینی برای Final Cut Pro به صورت رایگان یادداشت کنید، مانند ویرایش صدا، تصحیح رنگ و پشتیبانی از چند دوربین. سپس می توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید و جایگزین Final Cut Pro را پیدا کنید که برای نیازهای شما مناسب است.

پشتیبانی و جامعه کاربر: دسترسی به منابع آنلاین گسترده می تواند تجربه و بهره وری کاربر را افزایش دهد. همچنین برای داشتن خدمات عالی به مشتریان، جایگزینی برای Final Cut Pro به صورت رایگان می خواهید. نظرات کاربران در سایت‌هایی مانند G2، Capterra یا Trustpilot مکان خوبی برای یافتن اینکه آیا خدمات مشتری محصول مفید است یا وجود ندارد، است.

چگونه جایگزین های رایگان Final Cut Pro را برای ویندوز در این لیست آزمایش می کنیم

برای ارائه یک مقایسه دقیق و منصفانه، آزمایش‌ها و روش‌های تحقیقاتی مشابهی را در مورد همه گزینه‌های جایگزین Final Cut Pro برای ویندوز که برای ویرایش ویدیوها استفاده می‌کنیم، دنبال می‌کنیم. در اینجا مراحلی است که ما انجام می دهیم تا بهترین گزینه ها را به شما ارائه دهیم تا بتوانید از Final Cut Pro به صورت رایگان لذت ببرید.

تجربه کاربری: ما تاکید زیادی بر تجربه کلی کاربر از هر محصول داریم. فقط به این دلیل که جایگزینی برای Final Cut Pro برای ویندوز برای مبتدیان در نظر گرفته شده است، به این معنی نیست که یک رابط کاربری دلپذیر یا بصری دارد. از طرف دیگر، استفاده از همه نرم افزارهای سطح حرفه ای دشوار نیست. هنگام استفاده از یک جایگزین Final Cut Pro برای ویرایش ویدیوها، در رابطه با تجربه کاربر موارد زیر را بررسی می کنیم:

  • نگاه کلی – آیا UI برای ساعت ها خیره شدن به آن خوشایند خواهد بود؟ آیا قابل تنظیم است؟ به نظر منسوخ شده یا به هم ریخته است؟
  • شهودی: یافتن ابزارهای مورد نیاز چقدر آسان است؟ آیا ویژگی ها در پشت چندین لایه از منوها پنهان هستند؟
  • سهولت استفاده: آیا می‌توان افکت‌ها و ویژگی‌ها را با یک کلیک اعمال کرد، یا آیا باید به صورت دستی تعدادی از تنظیمات را تغییر دهید؟ آیا توضیحات و آموزش هایی وجود دارد که به راحتی در کنار ابزارها پیدا شوند؟ آیا ویرایش های هدایت شده را ارائه می دهد؟

ویژگی ها: نرم افزار به طور کلی چند ویژگی دارد؟ آیا فقط اصول اولیه را برای ویرایش ویدیوها فراهم می کند یا با ابزارهای پیشرفته یا منحصر به فرد فراتر از آن می رود؟ از آنجایی که این مقاله به طور خاص برای جایگزین های Final Cut Pro است، ما مجموعه ویژگی ها را با ویژگی Final Cut Pro نیز مقایسه می کنیم. آیا ویژگی های بیشتری نسبت به Final Cut Pro به صورت رایگان ارائه می دهد؟ یا آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید؟

 

وب سایت رسمی: بسیاری از جنبه های مهم برای انتخاب یک جایگزین برای Final Cut Pro به صورت رایگان وجود دارد که با آزمایش خود محصول نمی توان آنها را مشخص کرد. ما در وب سایت هر ویرایشگر ویدیو تحقیق می کنیم تا موارد زیر را کشف کنیم:

  • خدمات مشتری: آیا اصلاً وجود دارد و دستیابی به آن چقدر آسان است؟
  • آموزش: آیا کتابچه راهنمای کاربر، آموزش، ویدیوهای یوتیوب و غیره وجود دارد که در صورت نیاز به آنها به راحتی در دسترس باشد؟
  • قیمت‌گذاری: اگر نسخه‌های پولی نرم‌افزار وجود داشته باشد، چه چیزی در جایگزین Final Cut Pro به صورت رایگان گنجانده شده است، و چه چیزی متوقف می‌شود؟ اگر در نهایت بخواهید ارتقا دهید چقدر هزینه خواهد داشت؟
  • سیستم مورد نیاز: چقدر فضا برای اجرای صحیح جایگزین Final Cut Pro لازم است؟ آیا نیاز به خرید سخت افزار اضافی دارید؟

نظرات: ما هم به نظرات کاربران و هم به انتشارات صنعت شناخته شده نگاه می کنیم تا ببینیم دیگران در مورد جایگزین Final Cut Pro برای ویندوز چه می گویند. آیا یافته های ما در یک راستا هستند یا فاصله زیادی با آن دارند؟ شاید همه چیز در تست ما خوب کار می کرد، اما کاربران از خرابی و یخ زدن مکرر گزارش می دهند. ما همه اینها را در نظر می گیریم تا به شما کمک کنیم نتایج دقیقی به دست آورید. ما همچنین رتبه‌بندی بازبین خارجی را در رتبه‌بندی گزینه‌های جایگزین Final Cut Pro برای ویندوز برای حذف بیشتر سوگیری لحاظ می‌کنیم.

۱۷ جایگزین رایگان برای Final Cut Pro برای ویندوز در سال ۲۰۲۳

۱٫ PowerDirector Essential – به طور کلی بهترین

سازگاری : ویندوز، مک

رتبه PCMag : ۵/۵ عالی

ویژگی های پیشرفته: ۵/۵

قیمت: رایگان
* اشتراک Premium با ۴٫۰۸ دلار در ماه در دسترس است

ویژگی های کلیدی:

  • ابزارهای هوش مصنوعی: جایگزینی آسمان، ردیابی حرکت، تشخیص اشیا، جلوه های بدن و موارد دیگر
  • عناوین متحرک: از تنظیمات پیش‌تنظیم خودکار یا طراح عنوان برای تغییر رنگ‌ها، حاشیه‌ها، سایه‌ها، جلوه‌های سه بعدی و سبک‌های انیمیشن استفاده کنید.
  • جلوه‌های صفحه سبز: از کلید chroma برای تغییر دنیای خود استفاده کنید – با یا بدون صفحه سبز
  • طراح ماسک: اشیاء ناخواسته را بردارید، کلیپ ها را با هم ترکیب کنید یا فیلم را بهبود ببخشید

 

این برای چه کسی است

PowerDirector بهترین جایگزین برای Final Cut Pro برای رایانه شخصی ویندوز است. هر دو برنده PCMag برای بهترین نرم‌افزار ویرایش در سال ۲۰۲۳ هستند، اما PowerDirector در جایگاه اول قرار گرفت و Final Cut Pro در رتبه سوم قرار گرفت. و در حالی که Final Cut Pro بسیار گران است، PowerDirector جایگزینی برای Final Cut Pro به صورت رایگان ارائه می دهد – PowerDirector Essential. تقریباً به تمام ویژگی های شگفت انگیز ارائه شده در نسخه پرمیوم مقرون به صرفه خود دسترسی دارد. همچنین استفاده از PowerDirector بسیار ساده‌تر است، و آن را به یک جایگزین عالی Final Cut Pro برای ویندوز برای مبتدیان تبدیل می‌کند.

 

چرا ما آن را انتخاب کردیم

این نرم افزار تمام ابزارهای حرفه ای را برای ویرایش ویدیوهای Final Cut Pro به صورت رایگان ارائه می دهد، مانند ویرایش ۳۶۰ درجه، ردیابی حرکت، ویرایش چند دوربینی، موشن گرافیک و موارد دیگر. به دلیل به‌روزرسانی‌های منظم، PowerDirector این افکت‌ها را مدت‌ها قبل از اینکه توسط Final Cut Pro پذیرفته شود، اضافه کرده است.

کتابخانه عظیمی با فیلم‌ها، عکس‌ها، جلوه‌های صوتی و موسیقی، و همچنین صدها تغییر، برچسب، عنوان و افکت وجود دارد. PowerDirector همچنین یک جایگزین بسیار سریعتر Final Cut Pro است که ویدیو را ۴ برابر سریعتر از نرم افزار Apple ارائه می دهد.

خط پایین 

PowerDirector دارای یک رابط کاربری ساده است که کاربران باتجربه Final Cut Pro با آن آشنا خواهند شد، به علاوه گردش کار بصری و بهترین ابزارهای کلاس برای ویرایش ویدیوها برای رقابت با هر جایگزین حرفه ای برای Final Cut Pro برای ویندوز. این نرم افزار برای مبتدیان و آسان برای استفاده است. بهترین گزینه این است که به شما امکان می دهد جایگزینی برای Final Cut Pro به صورت رایگان دانلود کنید.

مثبت

 

  • کاربرپسند: یک رابط ویرایشی شیک با ابزارهای آسان برای یافتن و افکت های یک کلیک
  • سریع: رندر سریعتر از Final Cut Pro به صورت رایگان
  • ویژگی‌های پیشرفته: همان ویژگی‌های قوی برای ویرایش ویدیوهایی که در Final Cut Pro برای ویندوز پیدا می‌کنید
منفی

 

  • بدون سهام رایگان: کتابخانه های سهام مشهور جهان در نسخه رایگان در دسترس نیستند
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 33 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 13 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.