دانلود نرم افزار موبایل دانلود TradingView Pro 1.12.1.1.449 برنامه تریدینگ ویو اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

959 خرید نسخه : 1.0

دانلود TradingView Pro 1.12.1.1.449 برنامه تریدینگ ویو اندروید

آپدیت: ۶ فروردین ۱۴۰۰


دانلود TradingView Pro 1.12.1.1.449 برنامه تریدینگ ویو اندروید

TradingView Pro v1.12.1.1.449 – دانلود نرم افزار تریدینگ ویو اندروید
نسخه آنلاک مود هک و کرک شده پرمیوم برنامه

برنامه TradingView نمودارهای رایگان را همراه با قیمت سهام، فارکس و بیت کوین به کاربران ارائه می دهد. تریدینگ ویو یک پلت فرم مالی برای معامله گران و سرمایه گذاران است. آنها ایده ها را به اشتراک می گذارند و مهارت های معامله گری خود را به منظور به دست آوردن سودهای ثابت تقویت می کنند. در این نرم افزار به صورت رایگان به چارت ها و ابزارهای مالی بازارهای جهانی دسترسی دارید و می توانید با بیش از ۷ میلیون نفر از افراد همفکر از ایالات متحده، اروپا و آسیا چت کنید. حساب شما به طور کامل در هر دستگاه همگام سازی می شود. همه تغییراتی که در پلتفرم وب ایجاد می کنید در برنامه تلفن همراه و یا برعکس همگام می شود.

نمودارهای خیره کننده TradingView  مثل چارت طلا در تریدینگ ویو که از بسیاری از پلت فرم های تریدینگ دسکتاپ برتری دارند به صورت رایگان در دسترس هستند. سهام، شاخص، فارکس، کریپتو و دیگر داده ها به راحتی قابل دسترسی هستند و در نوک انگشتان شما قرار دارند. یکی از ابزارهای طراحی و اندیکاتور های تکنیکال (Gann، Elliott Waves، MAs و غیره) را انتخاب کنید. برنامه تلفن همراه ما به اندازه پلتفرم وب ما قدرتمند است. لیست های پیگیری (watchlist) خود را ایجاد کرده و سفارشی کنید تا از وضعیت بازارها مطلع باشید. نمادهای مورد علاقه خود را دنبال کنید و به روز رسانی های لحظه ای قیمت را مشاهده نمایید. فهرست های پیگیری خود را باز نگه دارید و هرگز یک فرصت ترید را از دست ندهید. این نرم افزار اندروید توسط کمپانی TradingView Inc توسعه یافته و عرضه شده است.


تغییرات نسخه جدید

Here’s something that’ll make your day — TradingView widget. Customize it on your home screen, watch all your favorite symbols, and stay on top of every market change.

دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 15,022 views بار دسته بندی : , تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.