دانلود نرم افزار موبایل دانلود Taxsee Driver 3.14.9.1 ماکسیم راننده برای اندروید و iOS آیفون - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Taxsee Driver 3.14.9.1 ماکسیم راننده برای اندروید و iOS آیفون

آپدیت: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹


دانلود Taxsee Driver 3.14.9.1 ماکسیم راننده برای اندروید و iOS آیفون

Taxsee Driver v3.14.9.1 – دانلود نرم افزار ماکسیم راننده اندروید و iOS آیفون
اپلیکیشن رانندگان ماکسیم

اپلیکیشن ماکسیم رانندگان Taxsee Driver برای افرادی اختصاص داده شده است که قصد دارند از خودروی خود درآمد کسب کرده، هزینه های مربوط به تعمیرات و نگه داری را جبران نموده و یا اینکه کسب و کار خود را در حوزه حمل و نقل آغاز کنند. شما می توانید بدون مراجعه به دفتر و با در اختیار داشتن برنامه کاری آزاد با چندین شرکت تاکسیرانی بلافاصله شروع به فعالیت نمایید.

شما قادر خواهید بود تا درخواست ها را بصورت دلخواه، با استفاده از فیلترهای مربوط به تعرفه و نیز مقصد انتخاب نمایید و یا با فعال کردن حالت انتخاب خودکار، از نزدیکترین درخواست ها توسط سرویس اطلاع یافته و آن ها را یکی پس از دیگری انجام دهید. بدین ترتیب می توانید با صرفه جویی در زمان و سوخت، درآمد بیشتری کسب نمایید. وجود انواع مختلف تعرفه ها به محاسبه دقیق هزینه درخواست کمک می کند. نرخ ثابت نیز از پیش مشخص شده است. برای تعیین تعرفه بر اساس زمان و کیلومتر مسیر، از تاکسی متر خواهد شد. چنانچه مسافر هنگام سفر مسیر را تغییر دهد و یا درخواست توقف خودرو را داشته باشد، براحتی می توانید درخواست را ویرایش کرده و هزینه سفر را با توجه به تمایلات مسافر محاسبه نمایید.

کلیه امور مورد نیاز برای کار، از جمله، شارژ حساب شخصی از طریق کارت بانکی و یا انجام بررسی ظاهری خودرو را می توانید بصورت غیرحضوری انجام دهید. در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه، می توانید با استفاده از دکمه خطر سایر رانندگان را جهت کمک رسانی مطلع سازید. نرم افزار کاربردی، کار با خودرو را آسان می نماید. آموزش آنلاین به یادگیری سریع تمامی قابلیت های این اپلیکیشن کمک خواهد نمود. با انجام درخواست های بیشتر در یک اپلیکیشن، درآمدت رو بیشتر کن!

دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 312 views بار دسته بندی : , تاريخ : 8 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.