دانلود نرم افزار موبایل دانلود SURE Pro 4.24.129.20200311 ریموت کنترل خانه هوشمند و تلویزیون - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود SURE Pro 4.24.129.20200311 ریموت کنترل خانه هوشمند و تلویزیون

آپدیت: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸


دانلود SURE Pro 4.24.129.20200311 ریموت کنترل خانه هوشمند و تلویزیون

SURE – Smart Home and TV Universal Remote Pro v4.24.129.20200311 – دانلود ریموت کنترل خانه هوشمند و تلویزیون جهانی برای اندروید
نسخه آنلاک شده و کامل

SURE – Smart Home and TV Universal Remote Pro یک کنترل از راه دور جهانی برای تلویزیون، کولر، پخش کننده چند رسانه ای، سینمای خانگی، خانه هوشمند و بسیاری از دستگاه های دیگر است که استفاده از آن بسیار آسان می باشد. SURE Universal برنده مسابقه اپلیکیشن گوشی هوشمند آسیا ۲۰۱۶ می باشد. این برنامه در صدر نمودار دسته بندی “House & Home” سراسر جهان، و دارای بالاترین امتیاز و رتبه کنترل از راه دور در گوگل پلی استور می باشد.

SURE Universal Remote بر روی گوشی های هوشمند مجهز به مادون قرمز (IR) بلستر بهترین کارایی را دارد. برای گوشی های بدون مادون قرمز، مانند Samsung Galaxy S7 و Note 5، می توانید برای قابلیت های کامل از مبدل Broadlink WiFi-to-IR استفاده کنید. با استفاده از WiFi، شما می توانید تلویزیون های هوشمند و پخش کننده های رسانه متعدد مانند Samsung، LG، Android، Roku، Kodi و Apple TV را کنترل کنید. با استفاده از WiFi و DLNA، شما می توانید تصاویر و فیلم ها را از گوشی خود به یک تلویزیون هوشمند ارسال کنید. عکس ها و فیلم های مورد علاقه شما به خوبی در گوشی موبایل شما نمایش داده می شود اما بر روی صفحه تلویزیون با وضوح بالا و بزرگ، دیدنی و جذاب خواهد شد.


تغییرات نسخه جدید


دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : , تاريخ : 14 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.