دانلود نرم افزار موبایل دانلود SoloLearn Pro 4.5.0 آموزش رایگان برنامه نویسی در اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود SoloLearn Pro 4.5.0 آموزش رایگان برنامه نویسی در اندروید

آپدیت: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹


دانلود SoloLearn Pro 4.5.0 آموزش رایگان برنامه نویسی در اندروید

SoloLearn: Learn to Code for Free PRO v4.5.0 – دانلود نرم افزار جامع آموزش کدنویسی در هر کجا و کاملا رایگان در اندروید
نسخه آنلاک مود هک و کرک شده برنامه / برخی ویژگی ها به دلیل از سمت سرور بودن آنلاک نیستند

SoloLearn: Learn to Code سولو لرن که محصولی از استودیوی SoloLearn است، نام جامعه جهانی به سرعت رو به رشدی از افرادی است که به کدنویسی و یادگیری آن علاقه دارند. شما با عضو شدن در این مجمع هم میتوانید مقدمات کدنویسی را یاد بگیرید و هم اگر خودتان کدنویس هستید مهارت های خود را در این زمینه افزایش دهید. توسط این نرم افزار می توانید در دنیای برنامه نویسی از طریق یادگیری انفرادی و یا تعامل نفر به نفر خودتان را به یک سطح جدید برسانید.

یادگیری با SoloLearn رایگان است! پرداخت درون برنامه ای و تبلیغات در این برنامه وجود ندارد. با این اپلیکیشن می توانید HTML، CSS، JavaScript، PHP, C++، Python، Java، C#، SQL، Swift، و Ruby را یاد بگیرید. عده ای از اعضای مجموعه به عنوان اعضای موثر شناخته میشوند. شما با دنبال کردن و حفظ ارتباط خود با این افراد میتوانید علاوه بر تثبیت چیزهایی که یاد گرفته اید چیزهای جدیدتری را نیز یاد بگیرید و آنچه را که یاد گرفته اید را توسعه دهید، و همچنین با تمرین کدنویسی در هر دستگاهی می توانید مهارت های خود را در این زمینه افزایش دهید. پیوستن به سولو لِرن آسان ترین و قابل دسترسی ترین راه ممکن برای یادگیری کدنویسی است.

ویزگی های نرم افزار SoloLearn اندروید:

  • یادگیری مفاهیم برنامه نویسی با خواندن متون کوتاه و انجام تمرین بلافاصله بعد از آن. در حال حاضر این برنامه ۱۱ رشته برنامه نویسی را با بیش از ۹۰۰ مبحث در مقاطع مبتدی، متوسط و پیشرفته پوشش می دهد
  • کد نویسی کنید. بهترین راه یاد گرفتن کد نویسی، کد نویسی است! با استفاده از ویرایشگر کدنویسی زیبایی که توسط سولو لِرن طراحی شده است می توانید تغییراتی در کدهای آماده بدهید یا در هر دستگاهی کدهای خودتان را بنویسید و کامپایل کنید. این کدنویسی میتواند بخشی از تمرین شما برای یادگیری مفاهیم اصلی کدنویسی یا یک تمرین معمولی باشد. هر چقدر بیشتر تمرین کنید بیشتر هم یاد می گیرید.
  • پاسخ سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ این اپلیکیشن پیدا کنید یا حتی به سوالات دیگران در این بخش پاسخ داده و به یادگیری آنها کمک کنید.
  • مهارت های خود را در کدنویسی در رقابت های دوستانه با دیگر یادگیرندگان و در بازی های رو در رو محک بزنید.
  • و …

تغییرات نسخه جدید

Big news!
The NEW PROFILE is here!
– Now users have better tools to track their learning progress
– There is a new opportunity to complete missed practice exercises.
– Background animations make the profile even more exciting: all you need to do is to unlock them
We’ve also improved the design of the comments section in all our lessons and quizzes, as well as the feedback section when you answer quizzes. Enjoy!

دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 292 views بار دسته بندی : , تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.