دانلود نرم افزار موبایل دانلود Signal Private Messenger 5.5.5 پیام رسان بسیار امن سیگنال اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Signal Private Messenger 5.5.5 پیام رسان بسیار امن سیگنال اندروید

آپدیت: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹


دانلود Signal Private Messenger 5.5.5 پیام رسان بسیار امن سیگنال اندروید

Signal Private Messenger v5.5.5 نرم افزاری برای ارسال امن پیام، عکس ها، و پیام های گروهی به صورت رایگان می باشد.

حفظ حریم خصوصی امکان پذیر است، Signal آن را آسان می کند.

با استفاده از Signal، شما می توانید با حفظ کامل حریم خصوصی بدون هزینه های SMS ارتباط فوری برقرار کنید، گروه ایجاد کنید به طوری که می توانید به صورت لحظه ای با تمام دوستان خود در یک زمان چت کنید، و فایل های مدیا یا فایل های پیوست را به اشتراک بگذارید. سرور هرگز به هیچ یک از ارتباط شما دسترسی ندارد و هرگز هیچ یک از اطلاعات شما را ذخیره نمی کند.

★ هر چیزی را بگویید. Signal از یک پروتکل رمزنگاری مبدا به مقصد (end to end) پیشرفته استفاده می کند که حریم خصوصی را برای هر پیام در هر زمان فراهم می کند.

★ منبع باز. سیگنال رایگان و منبع باز است، هر کسی را با بررسی کد قادر به بررسی امنیت خود می سازد. Signal تنها پیام رسان خصوصی است که از پروتکل های رمزنگاری منبع باز برای امن نگه داشتن پیام ها استفاده می کند.

★ خودتان باشید – Signal از شماره تلفن و دفترچه آدرس موجود شما استفاده می کند. برای مدیریت یا از دست دادن، لاگین ها، نام های کاربری، رمزهای عبور یا پین های جداگانه ندارد.

★ چت گروهی. Signal به شما اجازه می دهد گروه های رمزگذاری شده بسازید به طوری که با تمام دوستانتان در یک بار مکالمات خصوصی داشته باشید. نه تنها تمام پیام ها رمزگذاری شده اند، بلکه سرور Signal هرگز به هیچ ابرداده گروه مانند لیست اعضا، عنوان گروه، و یا آیکون گروه دسترسی ندارد.

★ سریع. پروتکل Signal طوری طراحی شده است که در محدود ترین محیط ممکن کار کند. با استفاده از Signal، پیام ها فورا به دوستان تحویل داده می شود.

★ صحبت آزادانه – به افرادی که در سراسر شهر زندگی می کنند، و یا در میان اقیانوس هستند تماس های تلفنی شفاف مثل شیشه برقرار کنید، بدون هزینه های راه دور.


تغییرات نسخه جدید

★ Your next upgrade deserves an upgrade. Quickly and securely transfer your Signal information to a brand-new Android phone. Use the end-to-end encrypted migration feature to move your account and messages from an old device to a new device over a private local WiFi Direct connection.


دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 206 views بار دسته بندی : , تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.