دانلود نرم افزار موبایل دانلود Servicely Pro 8.1.1 کنترل خدمات برنامه های نصب شده اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Servicely Pro 8.1.1 کنترل خدمات برنامه های نصب شده اندروید

آپدیت: ۲۹ مهر ۱۳۹۸


دانلود Servicely Pro 8.1.1 کنترل خدمات برنامه های نصب شده اندروید

[root] Servicely Pro v8.1.1 به خاطر بیاورید زمانی که دستگاه شما ۵۰٪ از عمر باتری خود را در طول شب به دلیل خدمات زیاد برنامه های نسنجیده ای که دستگاه شما را بیدار نگه داشته از دست داده است و شما هیچ راهی برای غیر فعال کردن آنها نداشته باشید؟

اگر دستگاه روت شده دارید قادر خواهید بود سویس ها و برنامه هایی که می خواهید به صورت خودکار بکشید(kill) را انتخاب کنید. این برنامه هر X ثانیه (به طور پیش فرض ۶۰ ثانیه) یک سرویس ساده اجرا می کند و اگر خدماتی که انتخاب کرده اید فعال باشند را بررسی می کند. در صورتی که خدمات و یا برنامه در پیش زمینه در حال اجرا باشد این برنامه آن را از می کشد. این برنامه این کار را بی خطر انجام می دهد چرا که شما نمی خواهید برنامه هایی که در حال استفاده از آنها هستید برای شما بسته شوند.

عملیات برنامه در زمینه موضوع اختصاص داده شده اجرا می شود به طوری که تجربه عادی اندروید شما تحت تاثیر قرار نمی گیرد. شما همچنین می توانید به طور دائم هر سرویس را بر روی دستگاه خود غیر فعال/فعال کنید. این زمانی مفید است که شما سرویس هایی دارید که تمایل به راه اندازی مجدد خودکار و بیدار نگه داشتن دستگاه شما را دارند، یا اگر بازی هایی دارید که اطلاعیه های بی پایان برای شما ارسال می کند. این برنامه قدرتمند است بنابراین هنگام استفاده از آن اندکی احساس مسئولیت داشته باشید.


تغییرات نسخه جدید

۸٫۱٫۱
۱٫ Slight icon update for better contrast
2. Smaller apk

Thanks for the support, please review the app on the store

دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : , تاريخ : 20 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.