دانلود نرم افزار موبایل دانلود Revenge of Sultans 1.11.11 – بازی انتقام سلاطین اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Revenge of Sultans 1.11.11 – بازی انتقام سلاطین اندروید


آنلاین

تاریخ بروزرسانی
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

دانلود Revenge of Sultans 1.11.11 – بازی انتقام سلاطین اندروید

Revenge of Sultans v1.11.11 یک بازی استراتژیکی فوق العاده اعتیاد آور است که استودیوی بازی سازی ONEMT آن را منتشر کرده است. شما نیز به همراه دیگر بازیکنان از سراسر دنیا برای احیای دوباره امپراتوری قدیمی در شبه جزیره های عربی به این بازی حماسی آنلاین استراتژیک بپیوندید. شما فرمانده من به وسیله مردم فراخوانده شده اید تا در چالش بزرگ تبدیل شدن به حاکم بعدی و به وجود آورنده صلح و همچنین برگرداندن دوباره کامیابی و سرسبزی به این سرزمین شرکت کنید.

با چشمان زیادی که به تخت پادشاهی دوخته شده است می توانید حدس بزنید که شما باید بصورت استراتژیک عمل کنید و ادعا ها و خواسته هایتان را سریع به سربازان و منابع برسانید. اگر این به معنی جنگ است پس وقت آن رسیده است که مهارت رهبری و قدرت سیاسی خود را نشان دهید تا قبل از اینکه مخالفان به قدرت های ویژه دست پیدا نکرده اند. به هیچ کدام از آن ها رحم نکنید.

در جنگ های حماسی شرکت کنید:
به بهترین نیروهایتان فرمان دهید و برای ایستادگی در مقابل دشمنان مبارزه کنید. به دشمنان ضربه بزنید و آن ها را در فواصل بسیار دور پشت سرتان رها کنید. به وسیله ارتشی قدرتمند و مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها در دنیا به مدت نامحدودی سلطنت کنید.

صحرای عربستان را کاوش کنید:
صحرا مکانی مفرح است و البته خطرناک. به شکار هیولا ها بروید و آثار باستانی قدیمی را جستجو کنید. منابع بسیار زیادی را در بین اشیا پیدا خواهید کرد. ارزش تلاش ها به جوایز آن هاست.

منابع بیشتر مشکلات بیشتر:
دنیا در حال نگاه کردن است. دشمنان راهی برای تغذیه از موفقیت های شما پیدا خواهند کرد. زمانی وجود خواهد داشت که به متحد نیاز پیدا کنید. اعضای متحد خود را عاقلانه انتخاب کنید. برای اینکه شاید آن ها عامل تعیین کننده تسخیر تخت پادشاهی باشند. جنگ بر سر حکومت کار یک نفر نیست.

راهنمای نصب بازی Revenge of Sultans:

  1. فایل نصب (apk) بازی را دانلود و نصب کنید.
  2. پس از دانلود و استخراج فایل دیتا از حالت فشرده، پوشه and.onemt.war.en موجود در آن را در مسیر Android/obb حافظه دستگاه اندروید خود قرار دهید.
  3. بازی را اجرا کنید.

تغییرات نسخه جدید

New Eid al-Fitr events and the Brilliant Warrior Statue have been added, and some functions have been optimized.


دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 463 views بار دسته بندی : تاريخ : 26 آوریل 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.