دانلود نرم افزار موبایل دانلود Raz 1.1.0 – اپلیکیشن راز (رمز یکبار مصرف) بانک صادرات اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Raz 1.1.0 – اپلیکیشن راز (رمز یکبار مصرف) بانک صادرات اندروید

آپدیت: ۲ خرداد ۱۳۹۸


دانلود Raz 1.1.0 – اپلیکیشن راز (رمز یکبار مصرف) بانک صادرات اندروید

Raz v1.1.0 – دانلود اپلیکیشن راز (رمزساز پویا یکبار مصرف) بانک صادرات ایران برای اندروید
نصب و فعالسازی نرم افزار راز بانک صادرات

«رمز دوم پویا» برای انجام خدمات بانکی در بانک صادرات ایران با استفاده از نرم‌افزار «راز» و «صاپ» قابل انجام می باشد. بانک صادرات ایران با توجه به اولویت خود در راستای ایجاد بستری امن برای راه‌اندازی این خدمات، هیچگاه سطح امنیت خود را کاهش نداده و اکنون در پی الزام تمامی بانک‌ها به استفاده از رمز یکبار مصرف و کاهش ریسک عملیاتی، استفاده از رمز یکبار مصرف در انجام تمامی خدمات بانکی الکترونیک خود را در قالب نرم‌افزار «راز» در ۲ بستر سایت بانک و اپلیکیشن صاپ عملیاتی خواهد کرد.

در این طرح تمامی دارندگان کارت‌های بانک صادرات ایران می‌توانند از طریق تلفن همراه و دستگاه خودپرداز، دسترسی به رمز یکبار مصرف را فعال کنند. به طوری‌که در نخستین مرحله برای فعالسازی فرآیند تولید رمز یکبار مصرف، متقاضی باید برنامه «راز» و یا استفاده از لینک «رمزساز پویا» در اپلیکیشن پرداخت صاپ دانلود و نصب کرده و شماره تلفن همراه ثبت شده در بانک را در برنامه وارد کند. در صورت تطبیق شماره تلفن، کد فعالسازی برنامه برای وی پیامک می‌شود و در غیر اینصورت متقاضی باید به نزدیک‌ترین شعبه بانک مراجعه کرده و کد فعالسازی را دریافت کند. پس از آن، کد فعالسازی را در کادر مورد نظر وارد و رمز ورود یا الگوی دلخواه برای ورود به نرم‌افزار را تعریف کند.

متقاضی بعد از انجام مراحل فوق باید به نزدیکترین دستگاه خودپرداز بانک صادرات ایران مراجعه کرده و پس از وارد کردن کارت بانکی و ورود به صفحه اصلی، گزینه «فعالسازی رمز اول یا دوم یکبار مصرف» را از منوی سایر خدمات انتخاب و شماره تلفن همراه خود را وارد کند. در صورت تطابق تلفن همراه، علاوه بر پیامک کد فعالسازی به تلفن همراه، رسید رمز هشت کاراکتری را هم از دستگاه دریافت کند.

پس از طی مراحل ذکر شده، متقاضی باید مجدداً وارد برنامه «راز» یا منوی رمز پویای صاپ شده و منوی افزودن رمز اول یا دوم کارت را انتخاب و رمز دریافتی از خودپرداز را در کادر اول و کد فعالسازی ارسالی در پیامک را در کادر دوم وارد کند. مشتریان در صورت تمایل می‌توانند رمز ایستای خود را نیز همزمان با رمز پویا، فعال نگه دارند.

دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 275 views بار دسته بندی : , تاريخ : 23 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.