دانلود نرم افزار موبایل دانلود Prime Draft 1.3.1 – محیط پرامکانات نویسندگی و تولید محتوا - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Prime Draft 1.3.1 - محیط پرامکانات نویسندگی و تولید محتوا

 

دانلود Prime Draft

| محیط پرامکانات نویسندگی و تولید محتوا |

 

Prime Draft 1.3.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا است که یک محیط زیبا، ساده و پرامکانات را در دسترس می‌گذارد تا شما بتوانید متناسب با نیاز خود، شروع به نوشتن کرده و خلاقیت خود را برای بهترین تجربه‌ی نوشتاری به نمایش درآورید. چه در حال نوشتن کتاب باشید یا تولید محتوا برای وب‌سایت، نوشتن مقاله یا …، شروع کار همیشه سخت‌ترین بخش آن است. عدم تمرکز، حواس‌پرتی مداوم، نیاز به ویرایش مکرر یک پاراگراف و … همگی می‌توانند لذت نوشتن را از بین ببرند. برای شما علاقه‌مندان به نویسندگی و یا افراد فعال در این حوزه، ابزاری را آماده کرده‌ایم که مختص همین کار طراحی شده تا نویسندگی را آن‌طور که باید شروع کنید.

این نرم افزار، یک محیط ایده‌آل را برای نوشتن اولین پیش‌نویس برای شما فراهم می‌کند تا صرفا بتوانید افکار خود را بر روی صفحه پیاده کنید. این نرم افزار، یک محیط تمام صفحه و آماده را در اختیار می‌گذارد تا بتوانید به دور از هرگونه حواس‌پرتی و یا عوامل عدم تمرکز، افکار خود را تایپ کنید. این برنامه یک حالت نوشتن منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می‌آورد تا شما بتوانید به سادگی اولین پیش‌نویس کتاب، مطلب یا مقاله‌ی خود را آماده کرده و سپس متون آماده شده را برای استفاده در نسخه نهایی مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Prime Draft را از سایت ابنجکو دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Prime Draft :

– دارا بودن محیط تایپ حرفه‌ای و منحصر به فرد

– فراهم‌سازی یک فضای ساده و آرام‌بخش مخصوص نیاز نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا

– امکان مدیریت و رهگیری روند پیشرفت روزانه

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Prime Draft.cover1  300x163 - دانلود Prime Draft 1.3.1 - محیط پرامکانات نویسندگی و تولید محتوا Prime Draft.cover2  300x163 - دانلود Prime Draft 1.3.1 - محیط پرامکانات نویسندگی و تولید محتوا

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “ابنجکو” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 43 views بار دسته بندی : تاريخ : 11 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.