دانلود نرم افزار موبایل دانلود PicsArt Photo Editor Gold 16.9 برنامه ویرایش عکس اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

PicsArt Photo Editor: Pic, Video & Collage Maker Gold v16.9 – دانلود برنامه ویرایش عکس پیکس آرت اندروید
نسخه آنلاک مود هک و کرک شده گلد و کامل برنامه
برای استفاده از قابلیت های Premium لازم است در برنامه لاگین کنید

PicsArt Photo Editor Gold یکی از محبوب ترین برنامه های ویرایش عکس موبایل می باشد که بهترین ویژگی های نرم افزارهای ویرایش عکس را در خود دارد. این برنامه ابزاری قدرتمند در زمینه افکت گذاری بر روی تصاویر می باشد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به تغییر رنگ و نور عکس، قاب، استایل برای متن ها، افکت های مختلف شامل پوسترایز، کارتونایز، HDR، مدادی، قدیمی کردن عکس، کارتونی کردن عکس و … اشاره کرد.

بیش از ۵۰۰ میلیون نصب، پیکس آرت ویرایشگر عکس و کلاژساز برتر برای موبایل است. پیکس آرت را نصب کنید و از ابزار، افکت ها، کلاژساز، دوربین، کتابخانه ای از استیکر های رایگان، بیش از ۵ میلیون استیکر ساخته شده توسط کاربران و ابزار نقاشی لذت ببرید. پیکس آرت در مورد ساختن عکس های جالب و ریمیکس عکس های رایگان برای ویرایش تا کلاژهای جالب و تصویر واژه های خنده دار است.

کلاژ ساز و شبکه
کلاژساز پیکس آرت ۱۰۰ ها قالب رایگان برای شما فراهم می کند، و جامعه ی پیکس آرتی روزانه ۱۰۰۰ ها تصویر جدید آپلود می کنند و شما می توانید از آنها به عنوان پس زمینه استفاده کنید.

ویرایشگر عکس
پیکس آرت شامل ۱۰۰۰ ها ابزار جالب از جمله برش، کراپ، کشش، مهر. متن و تنظیم رنگ می باشد. همچنین شامل مجموعه ای از فیلترهای هنری (از جمله HDR)، قاب ها، پس زمینه ها، حاشیه ها، برچسب متن و خیلی چیزهای دیگر می باشد. همه ی ابزارها به منظور کارایی بهتر، دارای قلم مو می باشند تا امکان اعمال تغییرات بر روی بخش های انتخابی عکس را فراهم کنند. پیکس آرت بیش از ۱۰۰ فونت برای افزودن متن روی عکس ها را فراهم می کند تا شما بتوانید پوششی منحصر به فرد از متن را روی عکس تان اضافه کنید. همچنین پیکس آرت دارای هوش مصنوعی در حال تکامل می باشد و نیز مجموعه ای از افکت ها را فراهم می کند.
پیکس آرت به شما قابلیت ساخت عکس های هم پوشانی با استفاده از لایه ها و میزان وضوح قابل تنظیم را می دهد.

برچسب های رایگان، کلیپ آرت و برچسب ساز
ابزار برش پیکس آرت به شما امکان می دهد تا برچسب های دلخواه خود را بسازید و برای استفاده با دیگران به اشتراک بگذارید. جامعه ی پیکس آرتی تاکنون میلیون های برچسب و کلیپ آرت های رایگان تولید کرده و همه ی آنها آماده ی استفاده در پیامک ها و ریمیکس های شما می باشند — آن هم رایگان. شما می توانید برچسب ها را برای افزودن به عکس ها، ریمیکس تصاویر و یا صرفا جهت ذخیره در مجموعه ی خود و یا اشتراک گذاری در آی مسیج ها استفاده کنید.

نقاشی و دوربین
ابزار نقاشی پیکس آرت شامل قلم موهای قابل تنظیم، لایه ها و ابزارهای نقاشی حرفه ای می باشد. علاوه بر این، دوربین پیکس آرت به شما این اجازه را می دهد تا با افکت های زنده عکاسی کنید و برچسب های خودتان را بسازید. بله، شما می توانید برچسب های خود را به طور مستقیم از دوربین عکاسی خود بسازید — خیلی آسان است!

ریمیکس عکس و تصاویر FREE-TO-EDIT
ما *مخترع* ریمیکس تصویر در تلفن همراه هستیم! این به آن معناست که شما می توانید هر عکس free-to-edit در پیکس آرت را بردارید، و با افزودن سلیقه ی شخصی خود آن را دوباره ویرایش کرده و در پیکس آرت به اشتراک بگذارید.

ریمیکس با دوستان – چت ریمیکس!
چت ریمیکس پیکس آرت به کلی راهی جدید برای صحبت با دوستان و ساخت عکس های جذاب است.

ویژگی های نرم افزار PicsArt Photo Studio اندروید:

  • ویرایش تصاویر (قاب،‌ ماسک، متن، برش، چرخش، تنظیم رنگ و …)
  • افکت های گوناگون (Stenciler, Cartoonizer, Sketcher, Orton, Lomo, Vintage, Cross Process, HDR, Fattal, Pencil, Holgaart, Watercolor, Sketcher, Contours, Comic, Neon)
  • قابلیت ایجاد طرح بر روی تصاویر
  • به اشتراک گذاری تصاویر با دوستان
  • وارد کردن تصویر از گالری یا دوربین
  • بدون نیاز به اتصال اینترنت
  • پشتیبانی از فونت های راست چین مانند فارسی و عربی
  • و …

آموزش استفاده از فونت های فارسی:
۱- فایل فشرده فونت ها را دانلود و استخراج (Unzip) کنید.
۲- تمامی فونت ها را در مسیر(پوشه) picsart/fonts حافظه دستگاه اندروید خود قرار دهید.
۳- وارد برنامه PicsArt شوید و به قسمت فونت ها بروید، مشاهده خواهید کرد که فونت های فارسی اضافه شده اند.

We’ve optimized the performance of some features and squashed multiple bugs in the process.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 434 views بار دسته بندی : , تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.