دانلود نرم افزار موبایل دانلود PhotoMath Pro 7.6.0 برنامه حل مسائل ریاضی با عکس گرفتن اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

PhotoMath Pro v7.6.0 – دانلود برنامه حل مسائل ریاضی با عکس گرفتن اندروید
نسخه آنلاک مود هک و کرک شده پلاس و کامل برنامه

برنامه PhotoMath Pro هوشمند ترین ماشین حساب دوربین در جهان است! فقط دوربین خود را به یک مسئله ریاضی اشاره کنید تا PhotoMath فورا پاسخ را نمایش دهد. به میلیون ها نفر از کاربران در سراسر جهان ملحق شوید و پیشرفت یادگیری خود را سریع تر و لذت بخش کنید. زمانی که شما در یک مسئله گیر کرده اید، از این برنامه برای کمک گرفتن استفاده کنید. دکمه مراحل را بزنید، و راه حل گام به گام کامل را ببینید! دانش آموزان می توانند از آن به عنوان یک ابزار برای یادگیری ریاضی استفاده کنند، در حالی که پدر و مادر می توانند از آن برای بررسی سریع تکالیف بچه خود استفاده کنند. با این نرم افزار، شما می توانید یک معلم ریاضی در جیب خود داشته باشید! ?

PhotoMath Premium در حال حاضر از حساب ها، کسر ها، اعداد اعشاری، معادلات خطی و توابع مختلف مانند لگاریتم اصلی پشتیبانی می کند. پشتیبانی از ریاضی جدید به طور مداوم در نسخه های جدید اضافه می شود، چون هدف ما آسان کردن کل ریاضی برای یادگیری می باشد. متن دست نوشته پشتیبانی نمی شود، تنها مسائل چاپ شده از کتاب های درسی ریاضی پشتیبانی می شود. این برنامه (هنوز) کاملا جادویی نیست و ممکن است یک مسئله ریاضی را تشخیص ندهد.

We update the app regularly to make studying as smooth as possible. Get the latest version which includes bug fixes and general improvements. Get unstuck faster, learn better, and get more time back for the other things in your life!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 553 views بار دسته بندی : , تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.