دانلود نرم افزار موبایل دانلود Papita 6.1.2 نصب برنامه پاپیتا آموزش مهارت های زبان انگلیسی اندروید و iOS - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Papita 6.1.2 نصب برنامه پاپیتا آموزش مهارت های زبان انگلیسی اندروید و iOS

آپدیت: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹


دانلود Papita 6.1.2 نصب برنامه پاپیتا آموزش مهارت های زبان انگلیسی اندروید و iOS

Papita v6.1.2 – دانلود برنامه پاپیتا آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و iOS آیفون
اپلیکیشن آموزش زبان برای کودکان و نوجوانان با متد روز اروپا
یادگیری مهارت های زبان انگلیسی به کودکان ۳ تا ۱۴ سال

برنامه Papita پایپتا اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان است که از ویژگی های منحصر به فرد و جذاب آن برای کودکان و نوجوانان قالب بازی و انیمیشن با صداهای زیبا و هیجان انگیز می باشد. پاپیتا محصولی است متفاوت که در قالب بازی، کودکان را با شکل نوشتاری و دیداری حروف الفبای فارسی آشنا می کند. در تولید این برنامه سعی شده که آموزش از حالت خشک و رسمی آن خارج شده و با بازی و هیجان آمیخته شود تا فرایند یادگیری را برای کودکان لذت بخش کند.

با انتخاب هر حرف کلماتی که با آن حرف شروع می شوند و یا شامل آن هستند به صورت جورچینی از حروف به نمایش در می آیند. هر حرف با صدای خودش اسمش را می گوید و کودک می تواند صدا و شکل نوشتاری هر حرف را با هم تطبیق دهد و به طور ناخودآگاه به ذهن بسپارد. پس از درست کردن جورچین و کامل شدن کلمه، کلمه هم خوانده می شود. در مرحله بعد، با کلمه ساخته شده یک جمله ساخته می شود و کودک باید جای درست کلمه مورد نظر را در جمله بیابد. همچنین شامل آزمون هایی کودکانه بین بازی برای کودک می باشد تا کودک به طور کامل کلمه ها را با شکل به خاطر بسپارد. رنج سنی این اپلیکیشن ۳ تا ۱۴ سال می باشد که به سبب گرافیک و محتوای جذاب خود میتواند رنج های سنی بیشتری را در بر گیرد.

دانلود پاپیتا از بازار گوگل پلی ممکن است برای شما مشکل باشد. به همین منظور شما می توانید همواره از طریق همین صفحه نسبت به دانلود اپلیکیشن پاپیتا برای اندروید و iOS آیفون اقدام کنید. نرم افزار پاپیتا اپلیکیشن بی همتا با این شعار خود تلاش می کند تا آموزش زبان انگلیسی را به روشی نوآورانه برای نوجوانان و جوانان فراهم کند. در صورتی که در کارکرد با برنامه یا هر مورد دیگر با مشکل مواجه شدید نگران نباشید. شما می توانید به سادگی مشکل خود را از طریق برنامه، ایمیل یا سایت پاپیتا با پشتیبانی در میان بگذارید:

ایمیل توسعه دهنده: [email protected]
وب سایت: www.papita.uk


تغییرات نسخه جدید

رفع بعضی از مشکلات گزارش شده

دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 299 views بار دسته بندی : , تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.