دانلود نرم افزار موبایل دانلود Nokia Camera 91.9.1170.61 – برنامه دوربین نوکیا اندروید + Pro Mode - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Nokia Camera 91.9.1170.61 – برنامه دوربین نوکیا اندروید + Pro Mode

دانلود Nokia Camera 91.9.1170.61 – برنامه دوربین نوکیا اندروید + Pro Mode

Nokia Camera Pro v91.9.1170.61 – دانلود نرم افزار دوربین نوکیا اندروید
نسخه معمولی اصلی + نسخه مود شده Pro Mode برنامه

Nokia Camera نرم افزار دوربین نوکیا است که برای دستگاه های اندروید عرضه شده است. تمام گوشی های نوکیا با لنز Zeiss و همچنین تمام دستگاه های اندروید دیگر می توانند تجربه دوربین حرفه ای را تجربه کنند. این برنامه تنظیمات و حالت های مختلف و حرفه ای را برای دوربین ارائه می دهد که می توانید یک تجربه فوق العاده از عکاسی و فیلمبرداری را تجربه کنید.

نسخه منتشر شده مخصوص گوشی های نوکیا است که نسخه مود شده این برنامه نیاز به تازگی عرضه شده است که می توانید بر روی دیگر مدل های گوشی نصب کنید. نکته جالب این است که در نسخه مود شده این برنامه می توانید به سادگی از حالت پیشرفته (Pro Mode) این دوربین نیز استفاده کنید. با فعال بودن این حالت شما قادر خواهید بود تا تعادل رنگ سفید، حالت فوکوس، ISO، سرعت شاتر و جبران نوردهی را تنظیم کنید. اکنون شما برای عکس گرفتن مانند یک حرفه ای آماده هستید، حتی اگر گوشی نوکیا نداشته باشید.


تغییرات نسخه جدید

۱٫ With the ‘You Decide’ feature in Dual-Sight, allows you to line one side of the picture/video, double tap to freeze it, then re-position your camera to get the best angle. Double-tap the second half, and your image is saved to your device.

۲٫ Use the ‘Infinitely Adjust’ feature in Dual-Sight mode to adjust the proportion when taking photos or videos, letting you decide whether to show more from your front or rear camera.”

دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 361 views بار دسته بندی : , تاريخ : 25 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.