دانلود نرم افزار موبایل دانلود Mobile Observatory 3 Pro – Astronomy 3.3.3h برنامه نجوم اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

Mobile Observatory 3 Pro – Astronomy v3.3.3h یکی از برنامه های نجوم که دارای بیشترین امتیاز در مارکت اندروید است و ابزاری مناسب برای هر کسی که به شگفتی های آسمان علاقه مند می باشد. این برنامه در سال ۲۰۱۴ برنده جایزه بالاترین سطح یادگیری بالقوه در رسانه های دیجیتال و سرگرمی برای بچه ها شده است. آیا می خواهید بدانید ماه گرفتگی بعدی از منطقه شما قابل رویت است یا خیر؟ و یا عبور ستاره دنباله دار بعدی قابل مشاهده است؟ می خواهید از طریق تلفن هشمند خود در زمان بعدی، از مشاهده مشتری و ماه در آسمان مطلع شوید؟ آیا می خواهید بدانید شیء درخشان دنباله دار در آسمان شب چیست؟ آیا می خواهید در مورد رویدادهای آسمانی که از منطقه شما قابل رویت هستند به روز باشید؟ پس باید این نرم افزار نجوم اندروید را داشته باشید.

علاوه بر این ویژگی ها، نرم افزار Mobile Observatory – Astronomy امکانات دیگری همچون اطلاعات فوق العاده دقیق در مورد ستاره ها، سیاره ها، اجرام اعماق آسمان، باران شهاب سنگ، ستاره های دنباله دار، سیارک ها، ماه و کسوف و همچنین جدول نجومی دقیق از تمام اجرام آسمان و یک نمای از بالا به پایین تعاملی از منظومه شمسی و بسیاری از امکانات دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

Minor Planets and Comets database is automatically downloaded when using WiFi (if you are using a mobile connection, you are still asked if you would like to download)
Several bugs corrected

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 138 views بار دسته بندی : , تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.