دانلود نرم افزار موبایل دانلود Microsoft Word 16.0.13901.20198 برنامه ورد برای اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

Microsoft Word v16.0.13901.20198 برنامه اصلی مایکروسافت ورد برای گوشی ها و تبلت های اندروید است. اسناد ورد را بهتر از همیشه روی تبلت خود مشاهده کنید. هنگامی که شما اسناد را ویرایش یا ایجاد می کنید، می توانید از چگونگی نمایش آنها در سراسر کامپیوتر، مک، تبلت و گوشی موبایل مطمئن شوید. Word دارای ظاهر Office و احساس همراه با یک تجربه لمسی بصری است.

با استفاده از برنامه Word که می‌شناسید و به آن اعتماد دارید، فایل‌های خود را سریع و آسان با دیگران ایجاد، ویرایش، مشاهده و اشتراک‌گذاری کنید. با هرکسی و در هرکجا با اطمینان کار کنید. با Word می‌توانید Office خود را همه‌جا ببرید؛ اگر وبلاگ‌نویس، نویسنده، روزنامه‌نگار، مقاله‌نویس هستید به‌عنوان دانش‌آموز روی تکالیفتان کار می‌کنید یا به‌عنوان مدیر پروژه سندسازی می‌کنید، این برنامه بسیار کارآمد خواهد بود و از شما حمایت خواهد کرد. Word، pdf خوان را ارائه و مطالعه pdf را آسان‌تر می‌کند. همچنین امکان مطالعه pdf ها و کتاب‌های الکترونیکی را در سفر، قبل از خواب یا هرکجا که بخواهید برای شما فراهم می‌کند. اسناد متنی، اسکریپت‌ها، وبلاگ‌ها، گزارش‌ها یا رزومه‌های تأثیرگذاری ایجاد کنید. سند، نامه، رزومه یا یادداشت‌ها را به روش خود با ابزارهای پایداری سفارشی کنید که امکان انجام بهترین نوشته را با بهترین گزینه‌های قالب فراهم می‌کند.

با اطمینان ایجاد کنید
پروژه، تکالیف، نامه، وبلاگ‌ها، اسکریپت‌ها، یادداشت، گزارش‌ها یا رزومه خود را با الگوهای جدید و زیبا شروع کنید. به‌منظور یادداشت ایده‌ها و بیان کتبی آن‌ها از گزینه‌های قالب‌بندی و طرح‌بندی غنی استفاده کنید. فرقی نمی‌کند از چه دستگاهی استفاده می‌کنید زیرا قالب و طرح سند، طبیعی و سالم باقی می‌ماند و ظاهری فوق‌العاده دارد.

خواندن، نوشتن و ویرایش آسان
نمای خواندن به شما اجازه می‌دهد تا اسناد متنی، pdfها، نامه‌ها، اسکریپت‌ها، گزارش‌ها، وبلاگ‌ها یا یادداشت‌های طولانی را به‌راحتی روی دستگاهتان مطالعه کنید. با تبدیل pdf به فایل سند Word، آن را ویرایش کنید و اسناد را به‌دلخواه خود تغییر دهید. پس از ویرایش، سند را به pdf تبدیل کنید و فایل pdf را با چند ضربه به اشتراک بگذارید.

با هرکسی در هر جایی همکاری کنید
درست کنار متن موردبحث خود در سندتان نظر بدهید و افکار خود را به اشتراک بگذارید. هرکسی می‌تواند به مکالمه افزوده شود و بر تغییرات متن، طرح‌بندی و قالب‌بندی در اسناد نظارت کنددرحالی‌که شما و گروهتان تغییراتی را در اسناد متنی اعمال می‌کنید، می‌توانید مجدداً پیش‌نویس‌های قبلی فایل‌ها را با تاریخچه نسخه پیشرفته در Word مشاهده کنید.

اشتراک‌گذاری تسهیل شده است
pdfها و فایل‌های سند خود را با چند ضربه به اشتراک بگذارید تا سریع دیگران را برای ویرایش یا مشاهده اسناد متنی خود دعوت کنید. مجوزهای دسترسی را به‌آسانی مدیریت کنید و ببینید چه کسی روی سند کار می‌کند. محتوای فایل‌های Word را مستقیماً در متن ایمیل کپی کنید، بدون اینکه قالب آن تغییر کند؛ pdfها و اسناد خود را ضمیمه ایمیل کنید و اشتراک‌گذاری را ساده‌تر نمایید.

نیازمندی‌ها:
– نسخه سیستم عامل: یکی از نسخه‌های پشتیبانی‌شده Android را اجرا کنید و پردازشگر مبتنی بر ARM یا Intel x86 را داشته باشید. پشتیبانی از دستگاه‌های Kitkat و Lollipop تا ماه ژوئن ۲۰۱۹ ادامه خواهد داشت.
– ۱ گیگابایت رم یا بالاتر

برای ایجاد یا ویرایش سندها، با حساب رایگان Microsoft در دستگاه‌هایی با اندازه صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچ یا کوچکتر وارد شوید.

ظاهر اسناد Word زیبا است
• تصاویر، جداول، نمودارها، SmartArt، پانوشت، معادلات همه وجود دارند، با قالب بندی ظریفانه
• اسناد ورد عالی نمایش داده می شوند، مانند آنچه در کامپیوتر مشاهده می کنید.
• مشاهده پیوست های ایمیل و دسترسی اسناد ورد از OneDrive، Dropbox، OneDrive برای Business یا SharePoint
• از جایی که ترک کردید ادامه کنید، چون Word می داند در گذشته مشغول کار با کدام اسناد بودید، بدون توجه به دستگاهی که از آن استفاده می کنید
• چاپ اسناد Word

ایجاد و ویرایش با اعتماد به نفس
• هنگامی که شما یک سند را ویرایش می کنید، محتوا و قالب بندی شما در تمام دستگاه هایتان حفظ می شود – PC، مک، تبلت و موبایل
• بیان ایده های خود دقیقا با روشی که می خواهید، با قالب بندی غنی از جمله فونت ها، تصاویر، جداول، جعبه های متن، اشکال، پانوشت ها، طرح بندی صفحه و بیشتر.
• مرور اسناد با پیگیری تغییرات و اضافه کردن نظرات
• به اشتراک گذاری کار خود با دیگران با ایمیل کردن اسناد یا یک لینک

یک تجربه آشنا Microsoft Office
• این نرم افزاری با انتخاب و شروع آسان است، چون مانند تجربه Word است که از قبل با آن آشنا هستید.
• ناوبری و منو گزینه های آشنا ساخته شده برای یک تجربه لمسی. بدون نیاز به صفحه کلید.

برای ایجاد یا ویرایش اسناد روی تبلت های با صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچ یا کوچکتر، با یک حساب رایگان Microsoft وارد شوید.
* در نسخه جدید به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می شود.

نکته: در نسخه جدید نیاز به دیتا نیست.

Thank you for using Word.

We regularly release updates to the app, which include great new features, as well as improvements for speed and reliability.

Did you know that with a Microsoft 365 subscription, you can unlock the full power of Office across all of your devices? Find special offers in the app.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 327 views بار دسته بندی : , تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.