دانلود نرم افزار موبایل دانلود Microsoft Excel 16.0.13901.20198 مایکروسافت اکسل اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

Microsoft Excel v16.0.13901.20198 برنامه اصلی مایکروسافت اکسل برای گوشی ها و تبلت های اندروید است. صفحات گسترده اکسل را بهتر از همیشه روی تبلت خود مشاهده کنید. هنگامی که شما صفحات گسترده(spreadsheets) را ویرایش یا ایجاد می کنید، می توانید از چگونگی نمایش آنها در سراسر کامپیوتر، مک، تبلت و گوشی موبایل مطمئن شوید. Excel دارای ظاهر Office و احساس همراه با یک تجربه لمسی بصری است.

با برنامه نام‌آشنای صفحه‌گسترده Excel می‌توانید فایل‌های خود را سریع و آسان ایجاد، مشاهده و ویرایش کنید و با دیگران اشتراک‌گذاری کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد کتاب‌کارهای پیوست‌شده به ایمیل را مشاهده و ویرایش کنید. درزمینه حسابداری، حسابرسی، امور مالی و سایر زمینه‌ها با هرکسی و در هر جایی با اطمینان کار کنید. با اکسل، می‌توانید آفیس را همه‌جا همراه خود داشته باشید و پیچیده‌ترین فرمول‌ها را با ویژگی‌های شگفت‌انگیز پیاده کنید. در مسیر خود، کارتان را بازبینی کنید یا بودجه‌ای را راه‌اندازی کنید. صفحه‌گسترده را به روش خود با ابزارهای پایدار قالب‌بندی و ویژگی‌های فوق‌العاده، سفارشی کنید. با Excel، صفحه‌گسترده‌هایی را به‌منظور برآورده ساختن نیازهای خاص خود ایجاد کنید.

با اطمینان ایجاد، محاسبه و تحلیل کنید
بودجه، فهرست وظایف، حسابداری یا تحلیل امور مالی را با الگوهای جدید Excel آغاز کنید. با فرمول‌های آشنا، محاسبه‌ها را انجام دهید و داده‌ها را تحلیل کنید. ویژگی‌های غنی و گزینه‌های قالب‌بندی، خواندن و استفاده از کتاب‌کار را برای شما آسان‌تر می‌سازد. مهم نیست که از طریق چه دستگاهی کار می‌کنید زیرا همه ویژگی‌ها، قالب‌ها و فرمول‌های صفحه‌گسترده به شیوه یکسانی عمل می‌کنند.

در هر جایی بازبینی، ویرایش و کار کنید
فایل‌های Excel را در هر دستگاهی بازبینی کنید. از هر جایی داده‌های خود را ویرایش کنید یا فهرست وظایف را به‌روزرسانی کنید. ویژگی‌هایی مانند مرتب‌سازی و فیلتر کردن ستون‌ها به‌منظور متمرکز سازی بازبینی وجود دارد. صفحه‌ها را به‌آسانی در کتاب‌کار ایجاد، رونوشت‌برداری، مخفی یا نمایان کنید.

از داده‌های خود گزارش تهیه کنید
داده‌ها را با درج نمودار مشترک احیا کنید. از ویژگی‌هایی مانند افزودن و ویرایش برچسب‌های نمودار به‌منظور برجسته‌سازی بینش‌های کلیدی در داده‌ها استفاده کنید.

با جوهر رسم و حاشیه‌نویسی کنید
در دستگاه‌هایی باقابلیت لمس، به‌واسطه ویژگی زبانه رسم در Excel می‌توانید یادداشت بنویسید، بخش‌هایی از کاربرگ را پررنگ کنید، شکل‌هایی ایجاد کنید یا معادلات ریاضی را بنویسید.

اشتراک‌گذاری آسان شد
فایل‌های خود را با چند ضربه به اشتراک بگذارید تا به‌سرعت دیگران را برای ویرایش، مشاهده یا نظردهی مستقیم در کتاب‌کارهای خود دعوت کنید. محتوای کاربرگ را با قالبی سالم در متن ایمیل کپی کنید یا پیوندی را برای سایر گزینه‌های اشتراک‌گذاری به کتاب‌کار خود پیوست یا در آن کپی کنید.

نیازمندی‌ها:
– نسخه سیستم عامل: یکی از نسخه‌های پشتیبانی‌شده Android را اجرا کنید و پردازشگر مبتنی بر ARM یا Intel x86 را داشته باشید. پشتیبانی از دستگاه‌های Kitkat و Lollipop تا ماه ژوئن ۲۰۱۹ ادامه خواهد داشت.
– ۱ گیگابایت رم یا بالاتر

ارائه درون بینی صفحات گسترده اکسل
• فرمول ها، جدول ها، نمودارها، نظرات، جداول محوری، sparklines، قالب بندی شرطی همه وجود دارند، بنابراین شما تصویر کامل را مشاهده می کنید.
• صفحات گسترده اکسل عالی نمایش داده می شوند، مانند آنچه در کامپیوتر مشاهده می کنید.
• مشاهده پیوست های ایمیل و دسترسی صفحات گسترده اکسل از OneDrive، Dropbox، OneDrive برای Business یا SharePoint
• از جایی که ترک کردید ادامه کنید، چون Excel می داند در گذشته مشغول کار با کدام اسناد بودید، بدون توجه به دستگاهی که از آن استفاده می کنید
• چاپ برگه های اکسل

ایجاد و ویرایش با اعتماد به نفس
• هنگامی که شما یک صفحه گسترده(spreadsheet) را ویرایش می کنید، محتوا و قالب بندی شما در تمام دستگاه هایتان حفظ می شود – PC، مک، تبلت و موبایل
• تبدیل اعداد به بینش، با پشتیبانی از فرمول ها، نمودارها، جداول، جداول محوری، مرتب سازی، فیلترینگ، و بیشتر.
• کار خود را به سادگی با ایمیل کردن صفحه گسترده با دیگران به اشتراک بگذارید.

یک تجربه آشنا Microsoft Office
• این نرم افزاری با انتخاب و شروع آسان است، چون مانند تجربه Excel است که از قبل با آن آشنا هستید.
• ناوبری و منو گزینه های آشنا ساخته شده برای یک تجربه لمسی. بدون نیاز به صفحه کلید.

برای ایجاد یا ویرایش اسناد روی تبلت های با صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچ یا کوچکتر، با یک حساب رایگان Microsoft وارد شوید.
* در نسخه جدید به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می شود.

نکته: در نسخه جدید نیاز به دیتا نیست.

Thank you for using Excel.

We regularly release updates to the app, which include great new features, as well as improvements for speed and reliability.

Did you know that with a Microsoft 365 subscription, you can unlock the full power of Office across all of your devices? Find special offers in the app.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 250 views بار دسته بندی : , تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.