دانلود نرم افزار موبایل دانلود Knots 3D 7.5.1 برنامه آموزش سه بعدی گره زدن اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

Knots 3D v7.5.1 – دانلود برنامه برنامه آموزش سه بعدی گره زدن برای اندروید
نسخه پولی خریداری شده به ارزش ۴٫۹۹ دلار تقدیم شما عزیزان

Knots 3D چگونگی بستن حتی سخت ترین گره ها که توسط باعبان ها، ماهیگیران، آتش نشانان، کوه نوردان، ارتش و پسر و دختران ماجراجو در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد را به سرعت به شما آموزش می دهد. این اپلیکیشن با بیش از ۱۲۵ گره، یک مرجع همراه برای شما خواهد بود. این نرم افزاری کاربردی و مفید برای یادگیری بستن انواع گره ها می باشد. برنامه Knots 3D نحوه بستن انواع گره ها را به صورت ۳D آموزش می دهد و دارای آموزش بیش از ۸۵ گره متفاوت است که در جهت های مختلف برای شما قابل نمایش است.

یکی از ویژگی های این نرم افزار طراحی سه بعدی آن است شما می توانید گره را از زوایای مختلف مشاهده کنید تا بتوانید ساختار آن را درک کنید. شما می توانید با کشیدن انگشتانتان روی صفحه گره بزنید و خودتان آن را تجربه کنید. این برنامه که توسط Nynix LLC عرضه شده است، دارای زبان های انگلیسی، عربی، چینی، دانمارکی، هلندی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، عبری، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، نروژی، لهستانی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی، سوئدی و ترکی می باشد.

v7.5.0
– 7 new knots (152 total): Portuguese Bowline, Spanish Bowline, Becket Hitch, Becket Hitch (slipped), Pitzen Knot, Double Dragon Loop, Figure Nine Loop
– Added Czech translation
– Minor fixes/updates to descriptions, histories, synonyms and translations

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 157 views بار دسته بندی : , تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.