دانلود نرم افزار موبایل دانلود Keyviz 1.0.6 – نمایش بصری کلیدهای فشرده شده کیبورد در صفحه - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Keyviz 1.0.6 - نمایش بصری کلیدهای فشرده شده کیبورد در صفحه

 

دانلود Keyviz

| نمایش بصری کلیدهای فشرده شده کیبورد در صفحه |

 

Keyviz 1.0.6 نام یک ابزار جدید، کاربردی و رایگان به منظور نمایش کلیدهای فشرده شده از کیبورد بر روی صفحه است. این ابزار، مناسب برای مواقعی است که شما بخواهید از صفحه نمایش خود فیلم‌برداری کنید و حین آموزش به مخاطب، کلیدهای فشرده شده را بر روی صفحه نمایش نشان دهید. آموزش مجازی از طریق فیلمبرداری از روی صفحه یا اسکرین رکوردینگ، یک روش موثر برای انتقال دانش و اطلاعات به دیگران است. با استفاده از نرم افزارهای فیلمبرداری از صفحه شما می‌توانید به راحتی فیلمبرداری از صفحه کامپیوتر خود کنید و تمامی فعالیت‌ها یا آموزش‌های خود را ضبط کرده و به عنوان محتوای آموزشی به اشتراک بگذارید.

با استفاده از این روش (آموزش مجازی)، مشاهده کنندگان می‌توانند به صورت واضح تمامی مراحل یا فعالیت‌های شما را روی صفحه کامپیوتر مشاهده کرده و از اطلاعات شما بهره‌مند شوند. آموزش مجازی از طریق فیلمبرداری از صفحه می‌تواند برای ارائه آموزش‌های فنی، آموزش‌های نرم افزاری یا حتی ضبط بازی‌ها برای اشتراک گذاری با دوستان و طرفداران مناسب باشد. اگر که می‌خواهید در حین فرآیند تولید فیلم‌های آموزشی، به طور دقیق کلیدهای فشرده شده را به صورت بصری بر روی صفحه نمایش دهید، این ابزار می‌تواند به شما کمک کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Keyviz را از سایت ابنجکو دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Keyviz :

– امکان فیلتر کردن کلیدهای دلخواه و عدم نمایش آن‌ها

– امکان تنظیم محل نمایش ویجت کلیدهای فشرده شده

– امکان تنظیم زمان نمایش و مخفی شدن

– قابلیت تغییر انیمیشن مربوط به نمایش کلیدهای فشرده شده در صفحه

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Keyviz.cover1  300x233 - دانلود Keyviz 1.0.6 - نمایش بصری کلیدهای فشرده شده کیبورد در صفحه Keyviz.cover2  300x188 - دانلود Keyviz 1.0.6 - نمایش بصری کلیدهای فشرده شده کیبورد در صفحه

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “ابنجکو” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : تاريخ : 5 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.