دانلود نرم افزار موبایل دانلود Hamraz برنامه همراز (رمز یکبار مصرف پویا) بانک تجارت اندروید و iOS آیفون - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Hamraz برنامه همراز (رمز یکبار مصرف پویا) بانک تجارت اندروید و iOS آیفون

آپدیت: ۷ آذر ۱۳۹۸


دانلود Hamraz برنامه همراز (رمز یکبار مصرف پویا) بانک تجارت اندروید و iOS آیفون

Hamraz v1.2 – دانلود اپلیکیشن همراز (رمز یکبار مصرف پویا) بانک تجارت برای اندروید و آیفون iOS

بانک تجارت نرم افزار همراز را در راستای افزایش ضریب امنیت کارتهای مشتریان به منظور صدور رمز دوم یکبار مصرف کارت ایجاد کرده است. از این پس مشتریان می توانند رمز دوم کارت را به صورت یکبار مصرف از طریق این اپلیکیشن موبایلی دریافت کنند. امروزه خریدهای حضوری جای خود را به خریدهای اینترنتی از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی داده اند و افزایش ضریب امنیت کارت ها با توجه به تعدد این تراکنش ها از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

بر همین اساس و بنا به الزامات نهادهای نظارتی، بانک تجارت نرم افزار همراز را به منظور صدور رمز دوم یکبار مصرف کارت ایجاد کرد و از این پس مشتریانی که علاقه مند به استفاده از رمز یکبار مصرف (OTP) باشند، می توانند این خدمت را از طریق یک اپلیکیشن موبایلی که رمز پویا تولید می کند، دریافت کنند. علاوه بر آن رمز یکبار مصرف (One Time Password) برای مدت زمان ۶۰ ثانیه تولید می شود و پس از سپری شدن ۶۰ ثانیه، رمز ایجاد شده نامعتبر خواھد بود.

مھم ترین مزیت استفاده از همراز این است که سرقت اطلاعات حتی با دانستن رمز نیز غیرممکن می شود. در واقع اگر مجرم سایبری رمز شما را داشته باشد با توجه به این که رمز پس از یکبار استفاده و یا ۶۰ ثانیه ابطال شده، نمی تواند از آن استفاده کند. گسترش استفاده از این قابلیت، کاھش بسیار زیاد جرائم سایبری مالی به خصوص در بحث برداشت ھای غیر مجاز، کلاھبرداری از طریق فیشینگ و برنامه ھای مخرب را به دنبال خواھد داشت. در حال حاضر مشتریان بانک تجارت تنها از طریق دستگاه های خودپرداز بانک قادر به ثبت درخواست دریافت رمز یکبار مصرف هستند.


تغییرات نسخه جدید

اتصال به نرم افزار همراه بانک تجارت ( رمز دوم یکبار مصرف کارت بانک تجارت )

دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 204 views بار دسته بندی : , تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.