دانلود نرم افزار موبایل دانلود Google Play Services for AR 1.23.210260623 برنامه واقعیت افزوده گوگل اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

Google Play Services for AR v1.23.210260623 – دانلود نرم افزار واقعیت افزوده گوگل اندروید
پلت فرم گوگل برای ایجاد تجربه واقعیت افزوده

Google Play Services for AR پلت فرم گوگل برای ایجاد تجارب واقعیت افزوده است. این برنامه را نصب کنید و راه های جدید برای خرید، یادگیری، ایجاد و تجربه جهان را باز کنید. ARCore یک کیت توسعه نرم افزاری است که توسط گوگل طراحی شده است. این قابلیت از سه تکنولوژی کلیدی برای ادغام محتوا مجازی با دنیای واقعی به همان شکلی که با دوربین تلفن شما دیده می شود استفاده می کند. امکان استفاده از ARCore در بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی فعلی وجود دارد. گوگل قصد دارد تا با همکاری شرکت های تولیدکننده محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید از جمله هواوی، الجی، سامسونگ، ایسوس و غیره، این شرایط را فراهم آورد که SDK مورد بحث با کیفیت استاندارد و عملکردی مناسب روی دستگاه های مختلف اجرا شود.

تمرکز اصلی ARCore برای ارائه قابلیت های تکنولوژی واقعیت افزوده، روی ردیابی حرکات از طریق دوربین گوشی های هوشمند است. این SDK امکان تشخیص جهت و جایگاه گوشی‌ را هنگام حرکت فراهم می کند. ARCore همچنین می تواند سطوح افقی را با همان ویژگی مشابهی که جایگاه دقیق اشیاء روی در یا میز را در دنیای واقعیت افزوده تعیین می کند، شناسایی کند. این SDK همچنین به توسعه دهندگان امکان می دهد تا بتوانند از چراغ های روشنایی مجازی به طور یکپارچه در محیط اطراف استفاده کنند.

Google Play Services for AR is automatically installed and updated on eligible devices so that apps on the Google Play Store with AR functionality work without having to download and install anything further.

New in this version:
• Dual camera stereo depth on supported devices.
• Expanded AR support to additional devices.
• New performance monitoring and logging tools for developers.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 165 views بار دسته بندی : , تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.