دانلود نرم افزار موبایل دانلود GO Security 1.66.9 برنامه آنتی ویروس و امنیتی قدرتمند اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود GO Security 1.66.9 برنامه آنتی ویروس و امنیتی قدرتمند اندروید

آپدیت: ۹ اسفند ۱۳۹۷


دانلود GO Security 1.66.9 برنامه آنتی ویروس و امنیتی قدرتمند اندروید

GO Security-AntiVirus, AppLock, Booster v1.66.9 یکی از سبک ترین برنامه های امنیتی برای حفظ ایمنی و حریم خصوصی شما است که توسط کمپانی معروف GO Dev Team عرضه شده است. GO Security با کسب نمره کامل (۵ ستاره) موتور آنتی ویروس توسط AV-Test، متمرکز ترین و از پیشتازان برنامه های امنیتی به حساب می آید.

موتور تشخیص ویروس پیشتاز – سریع ترین موتور تشخیص ویروس در جهان، اطلاعات ویروس را ۲۰۰ روز جدید از برنامه های امنیتی عادی می سازد.

حفاظت زمان واقعی پیشرفته – حمله نرم افزارهای مخرب را از هر زاویه مسدود می کند، با مصرف باتری نزدیک به صفر – باتری دوستانه ترین نرم افزار امنیتی در مارکت.

قفل برنامه ها – هر برنامه ای (از جمله فیس بوک، Whatsapp، مسنجر) را که می خواهید برای خانواده و دوستان خود قفل کنید، و حریم خصوصی خود را کاملا امن نگه دارید.

ویژگی های نرم افزار GO Security اندروید:
– موتور آنتی ویروس پیشرو: تشخیص بیش از ۱ میلیون بدافزار و برنامه های پر خطر اندروید. با منحصر به فرد با تکنولوژی تشخیص ویروس جدید، موتور این آنتی ویروس با نزدیک به ۱۰۰۰ بدافزار جدید کشف شده روزانه در حال رشد می باشد.
– حفاظت زمان واقعی: محافظت ۲۴/۷ از دستگاه شما در برابر تهدیدات بالقوه، شناسایی ویروس حتی قبل از ورود آنها
– قفل برنامه: از جاسوسی دوستان خود در فیس بوک، واتساپ و پیام های خود نگران هستید؟ از نگاه کردن پدر و مادر و دوستان خود به گالری عکستان می ترسید؟ تمام آنها را با ویژگی AppLock قفل کنید.
– پاک کننده حریم شخصی: نیاز به رفتن به وب سایت های حساس دارید و می خواهید پس از آن کسی از آن آگاه نباشد؟ این برنامه در پاکسازی این مسیرها برای محافظت از نشت حریم خصوصی کمک می کند.
– تمیز کننده های موارد ناخواسته: دستگاهتان کندتر و حافظه ذخیره سازی کمتر می شود؟ این نرم افزار همه نوع آشغال از جمله برنامه ها و تبلیغات ناخواسته را پاک می کند، و سیستم را مانند روز اول تمیز می کند.
– و …


تغییرات نسخه جدید

– Feature update and fix some bugs


دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : , تاريخ : 25 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.