دانلود نرم افزار موبایل دانلود GnuCOBOL 3.2 – نسخه جدید کامپایلر کوبول - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود GnuCOBOL 3.2 - نسخه جدید کامپایلر کوبول

 

دانلود GnuCOBOL

| نسخه جدید کامپایلر کوبول |

 

GnuCOBOL 3.2 نام یک کامپایلر جدید از زبان برنامه نویسی کوبول است که به عنوان یکی از نخستین زبان‌های کدنویسی شناخته شده و بسیاری از سیستم‌ها، دستگاه های کارتخوان و … هنوز هم از آن استفاده کنند. گنو کوبول یک کامپایلر زبان برنامه‌نویسی COBOL به صورت متن باز (Open Source) است. کوبول یک زبان برنامه‌نویسی قدیمی است که برای برنامه‌نویسی سیستم‌های کسب و کار و منطق استفاده کی‌شد. گنو کوبول این امکان را فراهم می‌کند تا برنامه‌های COBOL را روی سیستم‌های عامل مختلف، از جمله لینوکس، ویندوز و یونیکس، کامپایل و اجرا کرد. GnuCOBOL به عنوان یکی از پروژه‌های نرم افزاری متن باز GNU شناخته می‌شود و جامعه‌ای پایدار و پویا در اطراف آن فعال است. این ابزار می‌تواند به برنامه‌نویسان قدیمی که با COBOL کار کرده‌اند، کمک کند تا برنامه‌های خود را به روز رسانی کرده و با تکنولوژی‌ها و زبان‌های برنامه‌نویسی مدرن تر، همچون جاوا، سی‌شارپ و … یکپارچه سازی کنند.

اگر که علاقه‌مند به مطالعه گنو کوبول دارید و یا اینکه می‌[واهید سیستم قدیمی را به نسخه جدید کوبول ارتقا دهید، اکنون که نسخه جدید گنو کوبول منتشر شده بهترین فرصت برای شماست. این نسخه از کوبول خروجی C تولید می‌کند و نابراین پروژه‌های کوبول قابلیت اجرا بر روی انواع پلتفرم‌ها شامل GNU/Linux, Unix, Mac OS X, Microsoft Windows و … را خواهد داشت. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار GnuCOBOL را از سایت ابنجکو دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار GnuCOBOL :

– نسخه جدید کوبول و تولید کد به زبان سی

– دارا بودن مستندات جامع برای یادگیری

– بروز شده به آخرین نسخه کامپایلر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GnuCOBOL2 300x169 - دانلود GnuCOBOL 3.2 - نسخه جدید کامپایلر کوبول GnuCOBOL1 300x169 - دانلود GnuCOBOL 3.2 - نسخه جدید کامپایلر کوبول

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “ابنجکو” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 33 views بار دسته بندی : تاريخ : 12 آوریل 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.