دانلود نرم افزار موبایل دانلود Do Not Disturb Call Blocker Premium 5.4.4 برنامه بلاک تماس و پیامک اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Do Not Disturb Call Blocker Premium 5.4.4 برنامه بلاک تماس و پیامک اندروید

آپدیت: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸


دانلود Do Not Disturb Call Blocker Premium 5.4.4 برنامه بلاک تماس و پیامک اندروید

Do Not Disturb – Call Blocker – Premium 5.4.4 Patched دانلود برنامه بلاک تماس و پیامک اندروید
نسخه پولی خریداری شده به ارزش ۱٫۹۹ دلار تقدیم شما

Do Not Disturb – Call Blocker – Premium برنامه ای برای مسدود و بلاک کردن تماس و پیامک های اندروید است. اگر نمی خواهید در طول یک جلسه، یک قرار ملاقات مهم، در شب یا توسط هر کسی یا چیزی برای شما مزاحمت ایجاد شود، در این صورت این برنامه مناسبی برای شما است. توسط این اپلیکیشن می توانید صدا را قطع کنید یا تماسهای دریافتی را کاملاً مسدود کنید، به طوری که برای شخصی که با شما تماس می گیرد بوق اشغال بزند. این نرم افزار هم با تنظیم پروفایل ها با زمانبندی داخلی و هم با ترکیب با تقویم سیستم اندروید کار می کند. با فعال کردن گزینه ‘Follow Calendar’، کلیه رویدادهای ایجاد شده در تقویم سیستم که دارای وضعیت هستند، بسته به گزینه هایی که انتخاب کرده اید، توسط برنامه مدیریت می شود.

در پروفایل ها امکان مطابقت با یک مکان نیز وجود دارد، به طوری که تنها وقتی در شعاع انتخابی قرار دارید پروفایل فعال می شود. دیگر نیاز به نگرانی در مورد تماس ها و پیامک های دریافتی غیر منتظره که می تواند باعث خجالت یا احساس بدی شود ندارید. پس از تنظیم پروفایل، اپلیکیشن Do Not Disturb همه تماس ها را به استثنای مواردی که در لیست سفید “Whitelist” درج شده است، مسدود می کند، به طوری که می توانید مخاطب شخصی و کل گروه ها را وارد کنید. شما می توانید پروفایل های مختلف را برای زمان و روزهای مختلف هفته مدیریت کنید. شما می توانید هر زمان که بخواهید، پروفایل خود را ایجاد کنید، که می تواند برای امتحان، برای کسانی در حال کار هستند و نمی توانند تماس بگیرند، افرادی که می خواهند بدون مزاحمت استراحت کنند و برای بسیاری موارد دیگر مفید باشد.

در صورت نیاز به دریافت تماس های فوری که در لیست سفید قرار نگرفته اید، می توانید گزینه تماس های اضطراری “Emergency calls” را فعال کنید، به این ترتیب که پس از یک تعداد از پیش تعیین شده تماس های تکراری از یک شماره، تماس به شما برقرار می شود. همچنین می توانید شماره های ناشناخته را فعال کنید، به طوری که با هر رویداد فعال (برنامه پروفایل، تقویم اندروید، ویجت، شروع سریع)، گوشی همیشه زنگ می خورد، بنابراین هرگز تماس های مهم را از دست نخواهید داد. برای تماس گیرندگان در “لیست سفید” می توانید سطح صدای زنگ خاصی را تنظیم کرده و حجم افزایشی را فعال کرده یا آهنگ زنگ دیگری را تنظیم کنید. این برنامه توسط Fiorenza Francesco در گوگل پلی منتشر شده است.


تغییرات نسخه جدید

Much more secure;
Major bug fix;
Position bug fix;
Whitelist bug fix;
Calendar sync bug fix;
Ringtone bug fix;
Profiles bug fix;


دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : , تاريخ : 17 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.