دانلود نرم افزار موبایل دانلود Defender Remover 12.6.1 – فعال یا غیرفعال‌سازی ویندوز دیفندر به انتخاب کاربر - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Defender Remover 12.0 - فعال یا غیرفعال‌سازی ویندوز دیفندر به انتخاب کاربر

 

دانلود Defender Remover

| فعال یا غیرفعال‌سازی ویندوز دیفندر به انتخاب کاربر |

 

Defender Remover 12.6.1 نام یک ابزار سبک، کاربردی و قوی به منظور کنترل فعالیت ویندوز دیفندر است که با استفاده از آن، شما می‌توانید این قابلیت امنیتی در سیستم‌عامل ویندوز را فعال یا غیرفعال کنید. همانطور که می‌دانیم، ویندوز دیفندر قابلیت جدیدی در ویندوز است که از آن به عنوان یک آنتی ویروس قابل اطمینان و قوی یاد می‌شود. در برخی مواقع، این آنتی‌ویروس به طور خودکار برخی فایل‌ها را قفل و یا حذف می‌کند. در چنین مواقعی، احتمالا نیاز دارید که موقتا آنتی‌ویروس را غیرفعال کنید. در این مطلب از سایت ابنجکو، برای شما عزیزان ابزاری را آماده کرده‌ایم که به شما قابلیتی می‌دهد تا بتوانید تنها با یک کلیک، ویندوز دیفندر را فعال یا غیرفعال کنید.

دیفندر ریموور، ابزار کوچکی است که امکانی می‌دهد تا بتوانید آنتی ویروس پیش‌فرض ویندوز را برای همیشه غیرفعال کنید؛ اما نگران نباشید، هر زمان که تصمیم‌تان تغییر کرد می‌توانید دوباره آن را روشن کنید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و سریع است و کاربر می‌تواند با چند کلیک آسان از قابلیت‌های آن بهره ببرد. با این ابزار شما می‌توانید نه تنها ویندوز دیفندر، بلکه برخی دیگر از سرویس‌ها نظیر Windows Security App, Windows Smart-Screen, Windows Web-Threat Service, Microsoft Defender App Guard, Windows Virtualization-Based Security (VBS), Windows File Virtualization (UAC), Windows Security Services را نیز فعال و یا غیرفعال کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Defender Remover را از سایت ابنجکو دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Defender Remover :

– امکان فعال یا غیرفعال‌سازی سرویس‌های امنیتی ویندوز

– جلوگیری از حذف کرک یا کیجن برنامه و بازی‌ها توسط آنتی ویروس ویندوز

– امکان فعال یا غیرفعال کردن ویندوز دیفندر تنها با چند کلیک ساده

– مجهز بودن به رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Defender Remover.cover1  300x175 - دانلود Defender Remover 12.6.1 - فعال یا غیرفعال‌سازی ویندوز دیفندر به انتخاب کاربر Defender Remover.cover2  300x169 - دانلود Defender Remover 12.6.1 - فعال یا غیرفعال‌سازی ویندوز دیفندر به انتخاب کاربر

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “ابنجکو” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : تاريخ : 16 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.