دانلود نرم افزار موبایل دانلود Color Picker Full 4.1.7 – برنامه تشخیص کد رنگ برای اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Color Picker Full 4.1.7 – برنامه تشخیص کد رنگ برای اندروید

آپدیت: ۱۸ آبان ۱۳۹۸


دانلود Color Picker Full 4.1.7 – برنامه تشخیص کد رنگ برای اندروید

Color Picker v4.1.7 AdFree – دانلود برنامه تشخیص کد رنگ اندروید
نسخه بدون تبلیغات

Color Picker Full برنامه ای برای شناسایی رنگ از دوربین یا عکس همراه با بسیاری از ویژگی های اضافی است که توسط آن می توانید رنگ را از چندین پالت رنگی مشخص کنید. بانک اطلاعاتی برنامه حاوی بیش از ۱۰۰۰ از معروف ترین پالت های رنگی شامل رنگ های رایج ، RAL Classic، HTML (W3C)، متریال دیزاین و موارد دیگر است. مطمئن نیستید کدام پالت را انتخاب کنید؟ می توانید از پالت جهانی “رنگهای متداول” استفاده کنید که شامل معروف ترین رنگ ها می باشد.

شما می توانید به سرعت رنگ نقطه مرکزی یا میانگین رنگ کل منطقه انتخاب شده را مشخص کنید. سه شکل دامنه دایره، مربع و نقطه ای در دسترس است. اگر یک دایره انتخاب شود، رنگ متوسط ​​فقط از پیکسل های موجود در دایره محاسبه می شود. داده های پیشرفته رنگ را مشاهده کنید. برای رفتن به حالت پیشرفته، روی آیکون مثلث کلیک کنید. این دمای رنگ (در درجه های کلوین)، محل قرار گیری رنگ در طیف نوری، مقدار رنگ در مدل های مختلف رنگ (RGB، CMYK، HSV و سایر موارد) و همچنین میزان تطابق رنگ (به درصد) با مشابه ترین رنگ از پالت رنگ انتخاب شده را نشان می دهد. موارد غیر ضروری از حالت پیشرفته را می توان در تنظیمات غیرفعال کرد.

همچنین در بخش تنظیمات دوربین نیز می توانید با تنظیم دستی حالت فوکوس، تراز سفیدی و سایر تنظیمات دوربین، رنگ را دقیق تر تشخیص دهید. برای تشخیص رنگ در تصاویر می توانید عکس را باز کرده و رنگ مورد نظر را در هر قسمت از تصویر شناسایی یا ذخیره کنید. شما می توانید با رنگهای ذخیره شده کار کنید. رنگ های ذخیره شده قابل ویرایش هستند، همچنین می توانید مقدار HEX رنگهای انتخاب شده را از طریق “Share” ارسال کنید، یا تمام رنگ ها را در CSV وارد کنید یا خروجی بگیرید. این امکان وجود دارد که رنگ ها را در پایگاه داده (دیتابیس) جستجو و مرور کنید. به لطف جستجوی مقدار HEX یا نام رنگ، به سرعت رنگ مورد نظر را در دیتابیس پیدا خواهید کرد. این برنامه توسط Mikhail Gribanov برای اندروید در گوگل پلی منتشر شده است.


تغییرات نسخه جدید

* Fixed crash due to vector icons on devices with Android 4.

* Fixed crash due to lack of memory when opening image. Now, when you open a large image, its representation in memory will be automatically reduced (a notification will be displayed).

* Fixed updating colors from the image. Now the color is always updated (continuously).


دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 293 views بار دسته بندی : , تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.