دانلود نرم افزار موبایل دانلود Bumble – Dating, Make New Friends & Networking 5.214.0 برنامه بامبل اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Bumble – Dating, Make New Friends & Networking 5.214.0 برنامه بامبل اندروید

آپدیت: ۶ فروردین ۱۴۰۰


دانلود Bumble – Dating, Make New Friends & Networking 5.214.0 برنامه بامبل اندروید

Bumble – Dating, Make New Friends & Networking v5.214.0 – دانلود برنامه چت و دوستیابی بامبل اندروید
بامبل شما را به افراد جدید وصل می کند و خانمها همیشه اولین حرکت را انجام می دهند.

Bumble بیش از ۳۰ میلیون نفر در بامبل ثبت نام کرده اند تا بتوانند روابط ارزشمندی را پیدا کنند، دوست پیدا کنند و روابط قدرتمند برقرار کنند. ایجاد ارتباطات جدید هرگز آسان تر از این نبوده است. بامبل در تلاش است تا با بکارگیری استانداردهای بی نظیری برای رفتار احترام آمیز، انگ دوستیابی آنلاین را برطرف کند. به دلیل این فداکاری بی امان، میلیون ها نفر از مردم هر روز با استفاده از Bumble می توانند روابط ارزشمندی برقرار کنند.

Bumble با ارائه برنامه ای که به کاربران امکان می دهد به فکر بیشتر از فقط ارتباطات عاشقانه باشند، در صف جلو تکنولوژی خواستگاری قرار دارد. Bumble اولین برنامه در نوع خود برای آشنایی، دوست یابی و ایجاد شغل در یک بستر شبکه اجتماعی است. برنامه پیشرو در صنعت به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق ارتباطات احتمالی در سه حالت مختلف از این اپلیکیشن استفاده کنند:

Bumble: در بامبل زنان اولین حرکت را انجام می دهند. ما قوانین قدیمی دوستیابی را تغییر داده ایم تا شما بتوانید به طرز احترام آمیز روابط معنی دار برقرار کنید.

Bumble BFF: زندگی با دوستان بهتر است. این که آیا شما به یک شهر تازه وارد هستید یا به دنبال گسترش حلقه اطرفیان خود هستید، Bumble BFF ساده ترین راه برای پیدا کردن دوستان جدید است.

Bumble Bizz: حالا ما در حال کار هستیم. از Bumble Bizz برای شبکه ارتباطی، پیدا کردن مربیان و پیدا کردن فرصت های شغلی جدید استفاده کنید.


دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 443 views بار دسته بندی : , تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.