دانلود نرم افزار موبایل دانلود AvastPE Antivirus for Avast Rescue Disk 24.1.0 – دیسک نجات آنتی ویروس آواست - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود AvastPE Antivirus for Avast Rescue Disk 23.7.8348.0 - دیسک نجات آنتی ویروس آواست

 

دانلود Avast Rescue Disk

| دیسک نجات آنتی ویروس آواست |

 

AvastPE Antivirus for Avast Rescue Disk 24.1.0 نام یک دیسک نجات بسیار پرقدرت و حرفه‌ای برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز است که از جمله‌ی بهترین محصولات ساخته شده توسط کمپانی امنیتی آواست (Avast) به شمار می‌اید. با راهکار دیسک نجات آنتی ویروس آواست، شما می‌توانید کامپیوتر خود را در شرایط اضطراری بوت کنید و به مجموعه‌ای از قابلیت‌های کاربردی دسترسی پیدا کرده و سیستم خود را از شرایط پرخطر در برابر ویروس‌های رایانه‌ای و تهدیدات امنیتی خارج کنید. اگر شما به شدت مشکوک هستید که سیستم شما تحت تأثیر ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب قرار گرفته است و قادر به شناسایی و حذف آن‌ها با آنتی‌ویروس‌های معمولی نیستید، دیسک نجات Avast می‌تواند به شما کمک کند. این ابزار مستقل از سیستم عامل و اجازه می‌دهد تا از روی یک محیط مستقل اسکن صورت بگیرد و ویروس‌ها را شناسایی و از سیستم شما حذف کند.

دیسک نجات Avast Rescue Disk (همچنین به عنوان Avast Rescue Disk CD یا USB نیز شناخته می‌شود) یک ابزار رایگان امنیتی است که توسط شرکت Avast برای کمک به کاربران در حل مشکلات امنیتی و اسکن ویروس‌ها و نرم‌افزارهای مخرب برای سیستم‌های رایانه‌ای ایجاد شده است. این ابزار بر پایه لینوکس است و به عنوان یک نسخه بوتیبل منتشر می‌شود، که به کاربران اجازه می‌دهد از آن برای اسکن و پاک‌سازی سیستم خود از تهدیدات امنیتی استفاده کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار Avast Rescue Disk را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ابنجکو دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Avast Rescue Disk :

امکان اسکن جامع و کامل سیستم در شرایط اضطراری در طریق محیط WinPE

– قابلیت دریافت تازه‌ترین بروزرسانی‌های امنیتی آنتی‌ویروس آواست

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– قابلیت اسکن و پاک‌سازی انواع ویروس‌ها و تهدیدات امنیتی از سیستم

– قابلیت بوت از طریق CD/DVD/USB

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Avast Rescue Disk.cover1  300x225 - دانلود AvastPE Antivirus for Avast Rescue Disk 24.1.0 - دیسک نجات آنتی ویروس آواست Avast Rescue Disk.cover2  300x138 - دانلود AvastPE Antivirus for Avast Rescue Disk 24.1.0 - دیسک نجات آنتی ویروس آواست

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “ابنجکو” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 30 views بار دسته بندی : تاريخ : 2 مارس 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.