دانلود نرم افزار موبایل دانلود Add Watermark on Videos & Photos Pro 1.3 واترماک عکس و فیلم - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Add Watermark on Videos & Photos Pro 1.3 واترماک عکس و فیلم

آپدیت: ۸ آذر ۱۳۹۸


دانلود Add Watermark on Videos & Photos Pro 1.3 واترماک عکس و فیلم

Add Watermark on Videos & Photos Pro v1.3 – دانلود نرم افزار قرار دادن واترمارک روی عکس و فیلم اندروید
نسخه آنلاک شده پرمیوم و کامل

برنامه Add Watermark on Videos & Photos Premium یک نرم افزار واترمارک عکس و فیلم اندروید است که به شما امکان می دهد واترمارک های کاملا قابل تنظیم را در عکس ها و ویدیو های خود ایجاد و استفاده کنید. آیا می خواهید از عکس ها و فیلم های خود در برابر استفاده غیرمجاز محافظت کنید؟ می خواهید هویت نام تجاری خود را ایجاد کنید؟ اکنون می توانید واترمارک های عکس و فیلم های خود را در گوشی موبایل خود درست کنید. شما می توانید واترمارک های کاملا قابل تنظیم را بسازید و از آنها در عکس ها و ویدئوهای خود استفاده کنید.

نرم افزار و منابع گران قیمت را فراموش کنید زیرا این ابزار شگفت انگیز به شما امکان می دهد بدون از دست دادن کیفیت، فیلم و عکس های علامت گذاری شده خود را ایجاد کنید. با اضافه کردن واترماک، از فیلم ها و عکس های خود محافظت کنید. هویت (لوگو) برند خود را بسازید و فیلم ها و عکس های خود را با آن علامت گذاری کنید. بهترین چیز این است که شما کنترل زیادی دارید تا واترمارک مخصوص خود را سفارشی کنید و اندازه، شفافیت، چرخش و هم ترازی آن را تنظیم کنید و سپس آن را ذخیره کرده و به طور مستقیم از برنامه در هر پلت فرم شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

قرا دادن لوگو روی عکس و فیلم هیچوقت ساده تر از این نبوده است! تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه را دانلود کنید تا تصاویر و فیلم های شما قابل تشخیص باشد. به سادگی تصاویر یا فیلم های خود را از گالری انتخاب کنید، واترمارک را انتخاب کنید و تنظیمات واترمارک خود را تنظیم کنید. از تنظیمات واترمارک شما به عنوان الگو برای اعمال در تمام تصاویر انتخاب شده استفاده می شود. در صورت تمایل می توانید آنها را به صورت جداگانه تغییر دهید. این برنامه توسط Z Mobile Apps برای اندروید در گوگل پلی منتشر شده است.


دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 146 views بار دسته بندی : , تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.