دانلود نرم افزار موبایل دانلود Acupuncture Assistant 5.1.0 – نرم افزار طب سوزنی اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Acupuncture Assistant 5.1.0 – نرم افزار طب سوزنی اندروید

آپدیت: ۱۳ آبان ۱۳۹۸


دانلود Acupuncture Assistant 5.1.0 – نرم افزار طب سوزنی اندروید

Acupuncture Assistant v5.1.0 – دانلود نرم افزار طب سوزنی اندروید
نسخه پولی خریداری شده ۷٫۹۹ دلاری تقدیم شما

Acupuncture Assistant دستیار طب سوزنی یک برنامه بسیار کاربردی است که به دانشجویان و متخصصان طب سوزنی کمک می کند تا به نکات پزشکی طب سنتی چینی و پیشنهادات به درمان بر اساس علائم و نشانه ها دسترسی سریع و عملی داشته باشند. همه چیز طبق TCM (طب سنتی چینی) است. این اپلیکیشن نقاط پزشکی طب سوزنی که شما برای مطالعه یا کار به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار میدهد. با این برنامه ۶ کتاب را در جیب خود داشته باشید. شرح کامل ۳۹۰ نقطه طب سوزنی همراه با تصاویر (تمام نکات به طور منظم به همراه ۲۹ نکته اضافی) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

هر نقطه شامل:
– نام چینی اصلی
– معنی نام
– دسته بندی نقطه
– محلی سازی با تصاویر با کیفیت بالا
– اقدامات نقطه
– علائم نقطه
– منطقه هدف نقطه اثر
– کانال یونیتی

گزینه ای برای اضافه کردن یادداشت ها و اطلاعات خود در مورد هر نقطه وجود دارد. این اطلاعات بین دستگاه های دیگر همگام سازی می شود و شامل جستجو پیشنهادات می شود. امکان جستجو برای پیشنهاد نقطه با توجه به نشانه ها، علائم و الگوها نیز وجود دارد. همچنین یک شمارنده زمان در این برنامه گنجانده شده است که توسط ان می توانید زمان استراحت بیماران را کنترل نمایید.

Acupuncture Assistant بیشتر از یک اطلس نقطه طب سوزنی است. این برنامه دارای یک جستجوی سریع است که در آن می توانید هر گونه اطلاعات مانند نشانه ها، علائم، اقدامات مورد نظر را جستجو و نتایج ان را بلافاصله مشاهده کنید. این برنامه محصولی از استودیوی TCM Points است که با قیمت ۷٫۹۹ دلار برای اندروید عرضه شده است که می توانید نسخه خریداری شده آن را به صورت رایگان از سایت اندرویدگذر دانلود کنید.

طب سوزنی یا سوزن درمانی که به زبان چینی به آن ژن جیو (ZHEN JIU) گفته می شود مهم ترین شاخه طب سنتی چینٰ TCM است که با فرو کردن سوزن های بسیار نازک به نقاط خاصی از بدن که گذرگاه های انرژی دانسته می شوند باعث تسکین درد یا درمان مشکل خاصی از بیمار می شود. بر اساس تئوری طب سوزنی، این نقاط خاص بر روی مسیرهای خاصی از بدن با نام گذرگاه meridian قرار دارند که انرژی حیات که در زبان چینی به آن «چی» (QI) گفته می شود در آنها جریان دارد.


تغییرات نسخه جدید

The alarm is back working as it should! I’m sorry for the delay.


دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 266 views بار دسته بندی : , تاريخ : 20 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.