دانلود نرم افزار موبایل دانلود گهواره Gahvare 5.467.1 برنامه تربیت کودک و بارداری اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود گهواره Gahvare 5.467.1 برنامه تربیت کودک و بارداری اندروید

آپدیت: ۶ اسفند ۱۳۹۹


دانلود گهواره Gahvare 5.467.1 برنامه تربیت کودک و بارداری اندروید

Gahvare v5.467.1 – دانلود و نصب برنامه گهواره تربیت کودک و بارداری برای اندروید
همیار هوشمند بارداری و کودک

برنامه Gahvare گهواره، همیار تربیت کودک، مصمم است که به والدین کمک کند که به قدر کفایت خوب باشند. گهواره یک هدف نیست، یک راه است. راهی که باید با حوصله و دقت، گام به گام پیش برود. این راه بدون همراهی والدین، دست‌اندرکاران امر کودک، تولیدکنندگان محصولات کودک طی شدنی نیست. هیچ کسی والد کاملی نیست، اما همه می‌توانند به قدر کفایت خوب باشند. هم اکنون گهواره برای دوره بارداری و تربیت کودکان تا شش سال آماده شده است. یاری‌گر گهواره باشید. تمامی محتوی گهواره توسط تیم کارشناس خبره کودک تهیه شده است.

پرس‌وجو: می توانید با والدینی که کودکان همسن کودک شما دارند ارتباط برقرار کنید. سوالات خود را از آنها بپرسید و به سوالات آنها پاسخ دهید.

پیام مشاور هوشمند: به جای مطالعه مطالب متنوع و گوناگون، روزانه پیام مشاور گهواره متناسب با سن دقیق کودک خود بخوانید.( این امکان ویژه کاربران گهواره پلاس است.)

ابزار بازی، تغذیه و خواب: این ابزارهای سه گانه متناسب با سن کودک شما کار می‌کنند و اطلاعات حیاتی راجع به این موارد را در اختیارتان قرار می‌دهند.

چی طبیعیه؟ چی خطرناکه؟ حتما شده مساله‌ای در مورد کودکتان شما را نگران کند. یا در دوره بارداری بخواهید نکته ای را بدانید که برای سلامتی شما یا کودکتان خطرناک است یا خیر. این ابزارها به شما کمک می‌کند که نگرانی خود را برطرف کنید.


تغییرات نسخه جدید

برخی ایرادات رفع شد


دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 180 views بار دسته بندی : , تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.