دانلود نرم افزار موبایل دانلود ماکسیم Maxim 3.12.7s برنامه درخواست تاکسی اندروید و iOS - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

Maxim: order a taxi v3.12.7s – دانلود نرم افزار سرویس درخواست تاکسی ماکسیم اندروید
اپلیکیشن موبایل سفارش تاکسی ماکسیم برای اندروید و iOS آیفون

Maxim: order a taxi تاکسی ماکسیم اپلیکیشن اندروید بزرگترین سرویس تاکسی در روسیه است. این سرویس در کشورهای ایران، اوکراین، قزاقستان، گرجستان، بلغارستان، تاجیکستان، بلاروس در دسترس است. ماموریت ما این است که به طور مداوم تعامل بین مسافران و رانندگان را بهبود بخشیم، و به مردم کمک کنیم به سمت اهداف خود حرکت کنند.

بهترین روش برای ارزیابی راحتی کار با اپلیکیشن این است که آن را دانلود کرده و از آن برای درخواست خودرو و سایر وسایل نقلیه، استفاده کرد. تعرفه‌های مختلف، سفرهای شهری به ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه، روش پرداخت نقدی و غیرنقدی از حساب کاربری ازجمله مزایای این اپلیکیشن است. ما با ایجاد فناوری‌های نوآورانه شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا خدمات درخواست خودرو مدرن‌تر، فراگیرتر و ایمن‌تر ارائه شود. این سامانه روزانه به میلیون‌ها نفر کمک می‌کند تا در هزینه‌ی سفرهای شهری و بین‌شهری خود، صرفه‌جویی کنند.

از سال ۲۰۰۳، ما در حال توسعه فن آوری های نوین سفارش تاکسی بوده ایم که خدمات را مدرن تر، در دسترس و امن تر می کند. با درنظر گرفتن ویژگی های شهرهای بزرگ و کوچک، ما این امکان را به مسافران خود می دهیم تا با روشی دلخواه، درخواست تاکسی خود را ثبت نمایند. برای رانندگان نیز امکان بهینه سازی فرآیند جستجو و جابجایی مسافران، و همچنین کاهش جابجایی بدون مسافر و زمان بیکاری را فراهم آورده ایم.

ما مفتخریم، به لطف تلاش ها و تجربه مان، یک مجموعه نرم افزاری-سخت افزاری قدرتمند ایجاد نمودیم که عملکرد سرویس را تامین می نماید و تحلیلی با جزئیات را برای مدیریت انعطاف پذیر کسب و کار ارائه می کند. همچنین بر اساس نیازهای ما، سیستم آموزش حرفه ای اپراتورها طراحی گردید. در حال حاضر تعداد زیادی از درخواست ها که به صورت شبانه روزی از طریق تلفن، سایت و اپلیکیشن «maxim: درخواست تاکسی» دریافت می گردند.

کشورها
ماکسیم در حال حاضر در کشور های ایران، آذربایجان، اندونزی، ایتالیا، اوکراین، بلاروس، بلغارستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان، گرجستان، روسیه و شیلی فعال است.

شهرهای ایران
تا به امروز، تجربه سفر با سرویس ماکسیم را ساکنان شهرهایی چون آمل، اندیمشک، اراک، آران و بیدگل، اردبیل، آزادشهر، بابل، بابلسر، بهنمیر، بندرعباس، بندرترکمن، بیرجند، بجنورد، بروجرد، بوکان، بوشهر، چالوس، دزفول، دولت آباد، درچه، اسلامشهر، فردیس، فرخشهر،فاضل‌آباد، فریدون‌کنار، فولادشهر، فومن، گنبد کاووس، گرگان، هفشجان، همدان، ایلام، اصفهان، جویبار، کامیاران، کرج، کاشان، کرمان، کرمانشاه، خمینی‌شهر، خرم‌آباد، خرمشهر، خسروشاه، خوی، کوچصفهان، مهاباد، مهدی‌شهر، محمو‌د‌ آباد، ملارد، ملایر، مراغه، مرودشت، مشهد، نجف‌آباد، نیشابور، نوشهر، پیشوا، قائم‌شهر، قرچک، قزوین، قدس، قم، رفسنجان، رشت، سبزوار، سنندج، سقز، سرعین، ساری، ساوه، سمنان، شهمیرزاد، شهرکرد، شهریار، شاهرود، شاندیز، شیراز، سیرجان، صومعه‌سرا، تبریز، تفت، تهران، طرقبه، طوس، ارومیه، ورامین، یاسوج، یزد، زاهدان، زنجان، زرقان و دیگر از شهرهای ایران داشته‌اند.‎

ویژگی های برنامه Maxim: order a taxi اندروید:

– ایجاد یک سفارش ۷ ثانیه طول می کشد
– زمان آمدن تاکسی ۳-۴ دقیقه است
– صدها و هزاران خودرو
– میلیون ها کاربر
– بالاترین ارزیابی توسط کاربران در خدمات سفارش تاکسی
– و …

کد اعتبار سفر رایگان با ماکسیم:
با دانلود اپلیکیشن ماکسیم و فعال کردن کردن تخفیف ۴۰۳۸۳۱۵۶ می توانید ۱۰۰۰۰ تومان اعتبار برای درخواست خودرو هدیه بگیرید.
برای ثبت کد تخفیف و دریافت ۱۰ هزار تومان اعتبار رایگان، وارد اپلیکیشن ماکسیم شوید و از قسمت منو گزینه “کد هدیه و تخفیف” را انتخاب کنید و کد تخفیف ۴۰۳۸۳۱۵۶ را ثبت و فعال کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 457 views بار دسته بندی : , تاريخ : 8 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.