دانلود نرم افزار موبایل دانلود فونت‌آرا 3.9.2 – قشنگ‌تر کردن متن‌های فارسی اینترنت - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود فونت‌آرا 3.9.2 - قشنگ‌تر کردن متن‌های فارسی اینترنت

 

دانلود فونت‌آرا

| قشنگ‌تر کردن متن‌های فارسی اینترنت |

 

فونت‌آرا ۳٫۹٫۲ نام یک پروژه جدید، متن باز و رایگان برای مرورگرهای اینترنتی است که در قالب یک اکستنشن جذاب و کاربردی برای تمامی مرورگرها در دسترس شما کاربران فارسی زبان قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید، زیبایی ظاهری یک وب‌سایت اینترنتی تا حد زیادی به فونت انتخابی طراح آن بستگی دارد. اگر که شما از فونت‌های پیش‌فرض و ناخوانای سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی کلافه شده و به دنبال راهی برای زیباتر کردن فونت‌ها در سایت‌های مورد علاقه خود هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اکستنشن جدید فونت‌آرا را از دست ندهید.

این افزونه جدید و کاربردی که برای تمامی مرورگرهای اینترنتی در دسترس است، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید هر وب‌سایتی را که دوست دارید باز کنید و سپس با چند کلیک ساده، فونت محتوای متنی آن را تغییر دهید. این افزونه به طور خاص برای کاربران فارسی زبان طراحی شده تا افراد بتوانند به دلخواه خود از میان ده‌ها فونت موجود و متن‌باز، فونت دلخواه خود را انتخاب و آن را بر روی وب‌سایت مورد نظر اعمال کنند و نوشته‌ها را با فونت انتخابی خود مطالعه کنند. یکی دیگر از امکانات این افزونه، قابلیت انتخاب فونت اختصاصی شما برای اعمال کردن آن بر روی نوشته‌های وب‌سایت است که می‌تواند یک تجربه جذاب و کاستومایز شده را از نمای ظاهری وب‌سایت‌ها برای شما به ارمغان آورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن افزونه‌ی فونت‌آرا را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های افزونه‌ی فارسی فونت‌آرا :

– امکان زیباسازی صفحات اینترنتی مختلف با تغییر فونت نوشته‌های آن‌ها

– امکان انتخاب فونت از میان ده‌ها فونت رایگان و متن‌باز

– ساخته شده مختص کاربران فارسی زبان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

FONTAra.cover1  300x188 - دانلود فونت‌آرا 3.9.2 - قشنگ‌تر کردن متن‌های فارسی اینترنت FONTAra.cover2  300x188 - دانلود فونت‌آرا 3.9.2 - قشنگ‌تر کردن متن‌های فارسی اینترنت

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : تاريخ : 22 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.