دانلود نرم افزار موبایل دانلود تپسی TAPSI 3.13.1 برنامه درخواست آنلاین تاکسی - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

TAPSI v3.13.1 – دانلود برنامه تپسی درخواست آنلاین تاكسی اندروید و iOS آیفون
نرم افزار تپسی مسافر

برنامه تپسی مسافر TAP30‏ تپ‌سی سامانه هوشمند درخواست تاکسی است که از طریق اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، شما را با سفیران (رانندگان) مرتبط می‌سازد. شما به‌راحتی می‌توانید در هر زمانی از طول روز درخواست خودرو دهید و سفری با کیفیت، ایمن و ارزان را حتی در مسیرهای داخل طرح ترافیک تجربه کنید. تپ‌سی دارای دو نوع سرویس متفاوت شامل عادی و تپ‌سی لاین (اشتراک سفر) است که شما می‌توانید از میان آن‌ها سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید. در پایان سفر با امتیازدهی به راننده، میزان رضایت از سفر را اعلام کرده و تیم تپ‌سی را در بهبود ارائه خدمات یاری دهید. شما همواره با مراجعه به این صفحه و با لینک دانلود تپسی iOS که در پایین همین صفحه قرار دارد می توانید علاوه بر نسخه اندروید، نصب تپسی iOS را برای گوشی آیفون خود انجام دهید.

مراحل استفاده از تپ‌سی:

  1. مبدا و مقصد خود را روی نقشه تعیین کنید.
  2. نوع پرداخت خود را مشخص کنید. (نقدی یا اعتباری)
  3. درخواست سفر دهید.
  4. با اطلاعات سفیر (راننده) آشنا شوید و در صورت تمایل تماس بگیرید.
  5. سفر راحتی را با تپ‌سی تجربه کنید.
  6. در پایان سفر به سفیر از ۰ تا ۱۰ امتیاز دهید. امتیاز کم‌تر از ۸ نارضایتی شما را از سفیر نشان می دهد.

در طول سفر می‌توانید از قابلیت‌های توقف در مسیر یا انتخاب مقصد دوم استفاده کنید. همچنین با انتخاب گزینه‌ی «امنیت سفر» می‌توانید مشخصات سفر – شامل نام راننده، مدل و شماره خودرو و مسیر سفر – را با نزدیکان‌تان به اشتراک بگذارید. تنها با چند تپ بر روی گوشی هوشمندتان می‌توانید خودرو درخواست دهید، بدون آن که نیاز باشد تماس تلفنی بگیرید یا آدرسی اعلام کنید. هزینه‌ سفرتان به طرز چشم‌گیری کاهش می یابد.

در ضمن، کرایه را قبل از سوار شدن به خودرو ملاحظه می کنید و نیازی به چانه‌زنی با راننده نیست. ما پیشرفته‌ترین اپلیکیشن درخواست خودرو را طراحی کرده ایم و شایسته ترین سفیران را آموزش داده ایم تا شما خدماتی با کیفیت دریافت نمایید. مسیر سفرتان به صورت لحظه ای رصد می شود تا سفری امن داشته باشید. حتی عزیزان شما هم می‌توانند مسیر سفر شما را به صورت زنده دنبال کنند.

سرعت در ارائه خدمات
از زمانی که قصد سفر می کنید تا زمانی که یک خودرو آماده ارائه خدمت به شما باشد فقط چند دقیقه وقت لازم دارید. دغدغه تماس تلفنی ندارید و نیازی نیست هربار آدرس خودتان را اعلام کنید. کافی است اپلیکیشن ما را باز کنید و ظرف چند ثانیه درخواست تاکسی دهید. اپلیکیشن، مکان شما را تشخیص می دهد و راننده را به محل اعزام می کند. به همین راحتی.

سفرهای ارزان
هنر ما ارائه خدمات درخواست خودرو به بهینه‌ترین شکل ممکن است. نتیجه این تلاش کاهش ۴۰ درصدی هزینه‌های سفر بوده، بی آنکه به کیفیت خدمات‌مان لطمه ای وارد شود. هزینه سفر را پیش از آغاز سفر ملاحظه می کنید و نیاز به چانه‌زنی با راننده نیست. پرداخت‌ها نیز می تواند به صورت اعتباری یا نقدی انجام شود.

خدمات با کیفیت
تپ‌سی پیشرفته‌ترین اپلیکیشن درخواست خودرو را در کشور طراحی کرده تا مسافر و سفیر را به یک نسبت خرسند نگه دارد. تپ‌سی شایسته‌‌ترین سفیران را جذب می نماید و تحت آموزش قرار می دهد تا خدماتی با کیفیت به مسافران محترم ارائه کند.

امنیت سفر
اپلیکیشن تپ‌سی مسیر سفرها را به طور دائم زیر نظر می گیرد تا از امنیت سفر مسافران اطمینان حاصل نماید. شما می توانید، در حین سفر، لینک سفر خود را به دوستان یا اعضای خانواده خود ارسال کنید تا آنان نیز به صورت زنده مسیر سفر شما را رصد کنند. تپ‌سی از مبداء تا مقصد همراه شما است.

تپسی در چه شهرهایی فعال است؟
تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، ارومیه، رشت، لاهیجان، انزلی، ساری، یزد، کرمان، قم، اهواز، قائمشهر، بابل، و …

تپسی تلفنی
اگه دسترسی به اینترنت ندارید جای نگرانی نیست. شما می توانید از طریق تماس با شماره تلفن تپسی به شماره ۱۶۳۰ به صورت تلفنی و بدون نیاز به اینترنت تپسی تلفنی بگیرید.

کد سفر رایگان تپسی:
با وارد کردن کد معرف ۳Y0Q3K در هنگام ثبت نام یک سفر رایگان تا سقف ۸۰۰۰ تومان را با تپ‌سی تجربه کنید.
کد معرفی: ۳Y0Q3K

– اضافه شدن امکان درخواست سرویس پیک موتوری

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 306 views بار دسته بندی : , تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.