دانلود نرم افزار موبایل دانلود برنامه ترب Torob 0.16.7.8 بهترین قیمت بازار اندروید و iOS - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود برنامه ترب Torob 0.16.7.8 بهترین قیمت بازار اندروید و iOS

آپدیت: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹


دانلود برنامه ترب Torob 0.16.7.8 بهترین قیمت بازار اندروید و iOS

Torob v0.16.7.8 – دانلود نرم افزار ترب بهترین قیمت بازار اندروید و آیفون iOS
موتور جستجو هوشمند محصولات در میان تمام فروشگاه های اینترنتی

Torob ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در تمام فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید. تا حالا شده یه کالا رو بخری و بعدش بفهمی که از یه جای دیگه با قیمت ارزونتر میتونستی بخری؟ اپلیکیشن ترب رو نصب کن تا هم تخفیف های روزانه همه فروشگاه های معتبر اینترنتی رو یه جا داشته باشی. هم هر وقت خواستی چیزی بخری، کافیه اسمش رو جستجو کنی تا بهترین قیمت رو بین صدها هزار محصول تو فروشگاه های معتبر اینترنتی پیدا کنی. همچنین می تونی خیلی آسون همون لحظه، از طریق گوشی موبایل سفارشت رو سایت فروشنده ثبت کنی. در این صفحه دانلود برنامه ترب با لینک مستقیم قرار داده شده است و شما می توانید مطابق با سیستم عامل گوشی خود دانلود برنامه ترب برای iOS آیفون و اندروید را به سادگی و با یک کلیک انجام دهید و نسخه جدید این برنامه کاربردی را دریافت کنید.

ویژگی های اپلیکیشن ترب:

  • نمایش تخفیف های روزانه فروشگاه های اینترنتی
  • جستجو در یک میلیون محصول از صد فروشگاه معتبر اینترنتی
  • امکان اطلاع از تغییر قیمت کالای همه فروشگاه ها به شکل نوتیفیکیشن
  • امکان مشاهده اگهی های شیپور

آیا ترب یک فروشگاه اینترنتی است؟

ترب صرفا موتور جستجوی خرید است و در فروش محصولات دخالتی ندارد و صرفا قیمت فروشگاه های معنبر اینترنتی (مثل دیجیکالا و بامیلو) در ان نمایش داده می شود. اما با این حال مسئولیت مشکلات احتمالی در فرآیند خرید در هر یک از فروشگاه ها متوجه ترب نیست.

چرا گاها قیمت یک کالا در ترب با قیمت آن در سایت فروشگاه متفاوت است؟

تقریبا همه محصولات هر روز حداقل یک بار قیمت شان بروز می شود. اما به خاطر مشکلات شبکه، ممکن است این فرآیند در بعضی زمان ها کند شود و بعضا قیمت ها تفاوت داشته باشد. لطفا در صورت مشاهده چنین مواردی از قسمت «گزارش خطا» در صفحه آن کالا ما را در جریان بگذارید. ما تلاش می کنیم همیشه قیمت همه کالاها بروز باشد.

آیا همه فروشگاه های اینترنتی در ترب حضور دارند؟

در حال حاضر حدود ۱۰۰ فروشگاه معتبر اینترنتی در ترب حضور دارند و این تعداد رو به افزایش است. همه این فروشگاه ها نماد اعتماد الکترونیک دریافت کرده اند و ما قبل از اضافه کردن آنها بررسی اولیه ای از نظر کیفیت ارائه خدمات شان داشته ایم. همزمان درتلاشیم تا فروشگاه اینترنتی معتبری نباشد که در لیست ترب از قلم افتاده باشد. در حال فروشگاه های همکار مطرح این موارد هستند:
دیجی کالا (digikala.com)، مدیسه (modiseh.com)، مقداد آی تی (meghdadit.com)، کیمیا آنلاین (kimiaonline.com)، تهران کالا (tehrankala.com)، آل دیجیتال (alldigitall.ir)، شیکسون (shixon.com)، بانه کالا (banekala.ir)، تخفیفان (takhfifan.com)، نت برگ (netbarg.com)

فروشگاه های سطح شهر

در نسخه جدید ترب امکان مشاهده قیمت فروشگاه های سطح شهر وجود دارد. تفاوت این فروشگاه ها با فروشگاه های اینترنتی این است که سایت برای ثبت سفارش ندارند و شما می توانید به شکل حضوری یا تلفنی محصول خود را سفارش دهید.

قابلیت مشاهده آگهی های محصول در کنار فروشنده ها:

با همکاری اپلیکشن شیپور می توانید آگهی ها و نیازمندیهای شیپور را در کنار قیمت فروشگاه های آنلاین ببینید. به زودی آگهی های سایر اپلیکیشن ها به این قسمت اضافه خواهد شد.


تغییرات نسخه جدید

باز طراحی بخش جستجو
نمایش بیشترین جستجوهای کاربران
اضافه شدن قابلیت ذخیره سازی خودکار جستجو
رفع خطاهای برنامه


دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 909 views بار دسته بندی : , تاريخ : 8 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.