دانلود نرم افزار موبایل دانلود بازی NASCAR Heat Mobile 4.2.0 + مود هک شده بی نهایت - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود بازی NASCAR Heat Mobile 4.2.0 + مود هک شده بی نهایت


آفلاین

آپدیت: ۴ اسفند ۱۴۰۰


دانلود بازی NASCAR Heat Mobile 4.2.0 + مود هک شده بی نهایت

NASCAR Heat Mobile v4.2.0 + Mod – دانلود بازی مسابقه ماشین سواری نسکار اندروید
نسخه معمولی اصلی + نسخه مود و هک شده (پول بی نهایت) + دیتا + تریلر گیم پلی بازی

NASCAR Heat Mobile بازی مسابقه ای رسمی نسکار است که توسط استودیوی ۷۰۴Games برای دستگاه های اندروید عرضه شده است. این تنها بازی دارای مجوز رسمی است که تجربه مسابقه موبایل ناسکار معتبر را به شما ارائه می کند. بر روی صندلی راننده بنشینید و با مسابقه از ساحل به ساحل تمام ۲۳ مسیر نسکار هیجان های پیاپی نسکار را تجربه کنید. شما می توانید با کج کردن دستگاه اندروید یا کنترل های لمسی اتومبیل خود را کنترل کنید، فرمان و حساسیت آن را به صورت دقیق تنظیم کنید و زاویه های دوربین را تغییر دهید.

در این بازی ماشین اندروید فرمانروایی ناسکار خود را در Fan Zone بسازید. از چرخ و فلک ها تا بالن های هوایی کوچک تا چرخ دستی های هات داگ و ایتسگاه های سوخت، شما می توانید Zone Fan خود را با بیش از ۳۵ ساختمان و دکوراسیون سفارشی کنید. کاهش زمان نصب در گاراژ، کاهش هزینه های تحقیق و توسعه، یا به دست آوردن پول در بازی هر کدام پاداش خاص خود را دارند که می توانید از آنها برای پیشرفت خود استفاده کنید.

نسکار (یا ناسکار) به انجمن کشوری مسابقات خودروهای کارکرده (National Association for Stock Car Auto Racing) گفته می شود. این انجمن بزرگترین برگزار کننده مسابقات اتومبیل رانی در ایالات متحده آمریکا است. مسابقات برگزار شده توسط نسکار از جمله محبوب ترین مسابقات اتومبیل رانی در آمریکا هستند و شامل سه بخش اصلی جام نکستل (NEXTEL Cup)، دوره مسابقات تریلی کرفتسمن (Craftsman Truck Series)، دوره مسابقات بوش (Busch Series) می شوند.

راهنمای نصب بازی NASCAR Heat Mobile:

۱- فایل نصب (apk) بازی را دانلود و نصب کنید.
۲- پس از دانلود و استخراج فایل دیتا از حالت فشرده، پوشه com.dmi.nascarheat موجود در آن را در مسیر Android/obb حافظه دستگاه اندروید خود قرار دهید.
۳- بازی را اجرا کنید.


تغییرات نسخه جدید

Minor improvements and bug fixes


دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 213 views بار دسته بندی : تاريخ : 23 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.