دانلود نرم افزار موبایل دانلود بازی Garena Free Fire 1.90.1 – فری فایر اندروید + مود - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود بازی Garena Free Fire 1.90.1 – فری فایر اندروید + مود


آنلاین

تاریخ بروزرسانی
۴ خرداد ۱۴۰۱

دانلود بازی Garena Free Fire 1.90.1 – فری فایر اندروید + مود

Garena Free Fire v1.90.1 + Mod – دانلود بازی اکشن بقا فری فایر برای اندروید
نسخه رسمی و اصلی + نسخه مود و هک شده بی نهایت + دیتا

Free Fireفری فایر بهترین بازی تیراندازی بقا برای موبایل است. هر بازی ۱۰ دقیقه ای شما را در جزیره ای دورافتاده قرار می دهد که در آن در مقابل ۴۹ بازیکن دیگر قرار می گیرید که همگی آنها نیز مانند شما به دنبال بقا هستند. بازیکنان نقطه شروع خود را آزادانه با چتر نجات انتخاب می کنند و هدفشان این است که تا زمانی که ممکن است در منطقه امن بمانند. با انواع وسایل نقلیه رانندگی کنید تا سراسر نقشه پهناور را کاوش کنید، در طبیعت پنهان شوید، یا با رفتن در زیر چمن ها یا شکاف ها خودتان را پنهان کنید. کمین کنید، تیراندازی کنید، زنده بمانید، تنها یک هدف وجود دارد و آن زنده ماندن و جواب دادن به ندای وظیفه است.

به دنبال سلاح بگردید، در منطقه بازی باقی بمانید، دشمنان خود را غارت کنید و آخرین شخصی باشید که زنده مانده است. در طول مسیر، به سراغ ایردراپ‌های افسانه‌ای بروید و در عین حال از حملات هوایی اجتناب کنید تا این برتری کوچک را در برابر سایر بازیکنان به دست آورید. بازی فری فایر دارای گیم پلی سریع و ساده است. در عرض ۱۰ دقیقه، یک بازمانده جدید ظاهر می شود. تیم های حداکثر ۴ بازیکنه ایجاد کنید و در همان لحظه اول با تیم خود ارتباط برقرار کنید. به ندای وظیفه پاسخ دهید و دوستان خود را به پیروزی هدایت کنید و آخرین تیمی باشید که در اوج ایستاده است.

حالت بازی ۴v4 سریع اکنون به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته باز است! اقتصاد خود را مدیریت کنید، سلاح بخرید و تیم دشمن را شکست دهید! این بازی با داشتن کنترل‌های آسان و گرافیک روان بهترین تجربه بقا در موبایل را به شما ارائه می دهد و کمک می‌کند تا نام خود را در میان افسانه‌ها جاودانه کنید.

ویژگی های بازی Garena Free Fire اندروید:

  • دارای سیستم نقشه های باز جهت آزادی کاربران برای حرکت و اکتشاف آزاد در کل جزیره
  • گرافیک دقیق و با جزئیات، شفاف تر با تکنولوژی Shadows و پیشرفت های مهندسی نور برای تجربه دقیق جزئیات
  • سیستم های سلاح، تجهیزات و تنوع حمل و نقل برای کمک به بازیکنان برای اکتشاف به انتخاب خود و استفاده از تاکتیک های مناسب برای زنده ماندن
  • کاهش یافتن مداوم مناطق امن در جزیره برای اجبار کاربر برای استفاده از تمام مهارت ها، تفکر و درک خود برای پنهان شدن، به دنبال تجهیزات بودن و حمله ناگهانی به دشمن با هدف تبدیل شدن به آخرین بازمانده
  • و …

شما همیشه می توانید نسخه جدید بازی فری فایر را با لینک مستقیم از سایت اندرویدگذر دانلود کنید. ما جدیدترین آپدیت های بازی فری فایر را بلافاصله پس از انتشار، از گوگل پلی دریافت می کنیم و برای نصب آسان و بی دردسر در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم.

راهنمای آموزش نصب بازی Free Fire:

۱- فایل نصب (apk) بازی را دانلود و نصب کنید.
۲- پس از دانلود و استخراج فایل دیتا از حالت فشرده، پوشه com.dts.freefireth موجود در آن را در مسیر Android/obb حافظه دستگاه اندروید خود قرار دهید.
۳- بازی را اجرا کنید.

ویژگی های نسخه مود شده:
-Easy Booyah
-Ghost Mode
-One Shoot On Head
-Walk & Shoot In Water
-No Grass / Less Grass
-No Fog
-Can Run After High Jump
-Add Damage AR 20%
-Add Damage Shootgun x2
-Improve Aim Accurately
-Improve Aim Assist
-Easy Look Enemy In The Grass
-Less Damage Taken
-Accuracy No Scope
-No Recoil
-No Root


دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,134 views بار دسته بندی : تاريخ : 25 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.