دانلود نرم افزار موبایل دانلود بازی Diluvian Winds برای PC - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود بازی Diluvian Winds برای PC

 

دانلود بازی Diluvian Winds برای کامپیوتر

| بازی بادهای دیلووین |

| نسخه TiNYiSO |

 

Diluvian Winds بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های نقش‌آفرینی، شبیه‌سازی و استراتژیک می باشد که در سال ۲۰۲۴ توسط Alambik Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بادهای دیلووین یک بازی مدیریتی آرام‌بخش است که در دهکده‌ای کوچک به تصویر کشیده شده و پای فانوس دریایی در جای جای آن به چشم می‌خورد. در بازی شما باید به مسافران خسته خوش آمد گفته و با هم کار کنید تا روستای خود را در خشکی، دریا و در میان ابرها گسترش دهید.

با بدتر شدن هوا، شما به عنوان نگهبان یک فانوس دریایی از مسافرانی که به دنبال مکانی برای استراحت هستند، استقبال می‌کنید. به عنوان نگهبان، شما باید مسافران را اسکان دهید و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کنید. فانوس دریایی به مسافران و کاروان‌های سرگردان کمک می‌کند تا بتوانند مسیر خود را پیدا و جایی را برای اقامت داشته باشند. وظیفه شما در بازی این است که کلیه امورات مربوط به نگهبان این فانوس دریایی را بر عهده گرفته و نیازهای مسافران را برآورده کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Diluvian Winds را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ابنجکو دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Diluvian Winds1 300x169 - دانلود بازی Diluvian Winds برای PC Diluvian Winds2 300x169 - دانلود بازی Diluvian Winds برای PC

 

Diluvian Winds4 300x169 - دانلود بازی Diluvian Winds برای PC Diluvian Winds3 300x169 - دانلود بازی Diluvian Winds برای PC

 

تریلر بازی Diluvian Winds :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS *: Windows 7
Processor: Core i3 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 11 and/or OpenGL 3.3 compatible video card
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Core i5 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 and/or OpenGL 3.3 compatible video card
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “ابنجکو” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 135 views بار دسته بندی : تاريخ : 26 آوریل 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.