دانلود نرم افزار موبایل دانلود اپلیکیشن مسابقه برخط شو – برای اندروید و iOS آیفون - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود اپلیکیشن مسابقه برخط شو – برای اندروید و iOS آیفون

آپدیت: ۲ فروردین ۱۳۹۸


دانلود اپلیکیشن مسابقه برخط شو – برای اندروید و iOS آیفون

Barkhat Show v6.0 – دانلود اپلیکیشن مسابقه برخط شو اندروید و iOS آیفون

Barkhat Show علاقه مندان برای شرکت به صورت تلفنی در مسابقه “بر خط شو” باید نام و نام خانوادگی و شهر خود را به شماره پیامک برنامه (۱۰۰۰۰۵۳۰) ارسال کنند. همچنین علاوه بر این روش، افرادی که بیشترین امتیاز هفتگی را در اپلیکیشن برنامه کسب نمایند، برای شرکت در مسابقه به صورت تلفنی انتخاب خواهند شد. دانلود، نصب، ثبت نام و استفاده از اپلیکیشن کاملا رایگان می باشد.

شرکت در مسابقه از طریق اپ بازی:

  • پس از دریافت و نصب اپلیکیشن از طریق لینک های مشخص شده در پایین صفحه، در اولین اجرای اپلیکیشن از طریق شماره موبایل ثبت نام خود را تکمیل نمایید و در ساعت ۲۱ (شنبه تا چهارشنبه) منتظر شروع مسابقه باشید.
  • زمانی که مسابقه در حال پخش از شبکه پنج سیما است به صحبت های مجری دقت کنید و در قسمتی که اعلام می شود این سوال مخصوص شرکت کنندگان در منزل (اپلیکیشن) می باشد، جواب سوالی که از طریق تلویزیون در حال پخش است را انتخاب نمایید.
  • هر چه برنامه های بیشتری را ببینید و به سوالات بیشتری پاسخ بدهید امتیاز بیشتری کسب می کنید و در پایان هفته به بالاترین امتیاز، جایزه نقدی ویژه یک میلیون (۱،۰۰۰،۰۰۰) تومانی تعلق خواهد گرفت.

مسابقه تلفنی و زنده “برخط شو” کاری از واحد پخش شبکه پنج سیما از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ مهمان خانه مخاطبان این شبکه می شود.

دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 277 views بار دسته بندی : , تاريخ : 24 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.