دانلود نرم افزار موبایل استفاده از ChatGPT بدون نیاز به ثبت نام فراهم شد + آموزش - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

استفاده از ChatGPT بدون نیاز به ثبت نام فراهم شد + آموزش

 

استفاده از ChatGPT بدون نیاز به ثبت نام

| چگونه بدون نیاز به ایمیل یا تایید با شماره موبایل از ChatGPT استفاده کرد؟ |

 

در این مطلب از سایت ابنجکو، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که بتوانید با آن، از امکانات هوش مصنوعی چت جی پی تی بدون نیاز به ثبت نام بهره ببرید. همانطور که می‌دانید، این روزها سرویس چت جی پی تی (ChatGPT) و انواع دیگر رقبای آن، کاربرد بسیار زیادی در زندگی روزمره ما دارند. در ابتدا که ChatGPT معرفی شد، استفاده از آن تنها با استفاده از شماره موبایل فراهم بود. بسیاری برای دسترسی به این سرویس در آن زمان، از شماره‌های مجازی استفاده می‌کردند. کمی بعد، این اجبار برداشته و ChatGPT برای ثبت نام فقط به آدرس ایمیل شما احتیاج داشت. ولی امروز، شما می‌توانید بدون هیچ ثبت نامی هم از ChatGPT استفاده کنید.

با توجه به گسترش روز افزون کاربران ثابت سرویس چت جی پی تی، مدیران شرکت OpenAI با تغییرات اخیر خود سعی کرده‌اند هرنوع محدودیت موجود را برداشته و کاربران بیشتری را به نسبت رقبای موجود به چت جی پی تی جذب کنند. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.

 

 

 

شرکت OpenAI به عنوان سازنده ChatGPT امروز اعلام کرد که برای استفاده از این سرویس دیگر نیازی به ثبت نام هم نیست و کاربر می‌تواند از طریق chat.openai.com و همچنین اپلیکیشن ChatGPT (نسخه اندروید و iOS) بدون نیاز به ثبت نام استفاده کنند.

استفاده از ChatGPT بدون حساب کاربری محدودیت‌هایی دارد. برای مثال نمی‌توانید سوابق چت خود را ذخیره و بررسی کنید. امکان به‌اشتراک‌گذاری چت‌ها و همچنین مکالمه صوتی در این حالت وجود ندارد. همچنین در نسخه بدون نیاز به ثبت نام چت جی پی تی، صرفا امکان استفاده از GPT 3.5 وجود دارد و درست مانند حساب‌های رایگان چت جی پی تی، برای استفاده از GPT-4 نیاز به اشتراک پولی ChatGPT Plus خواهید داشت.

پیش‌تر هم امکان دسترسی به مدل زبانی GPT بدون نیاز به ثبت نام وجود داشت که از جمله این سرویس‌ها می‌توان به Microsoft Copilot اشاره کرد. البته این سرویس کمی نسبت به ChatGPT متفاوت است؛ زیرا که این مدل هوش مصنوعی به فضای وب دسترسی دارد و ممکن است پاسخ‌هایی متفاوت را به نسبت ChatGPT به شما بدهد. در همین حالت، سرویس Google Gemini نیز همین حالا برای استفاده نیاز به ثبت‌نام دارد.

به منظور دسترسی رایگان و بدون نیاز به ثبت‌نام ChatGPT، می‌توانید از شکن استفاده و به chat.openai.com مراجعه کنید.

ChatGPT Without signUP 300x144 - استفاده از ChatGPT بدون نیاز به ثبت نام فراهم شد + آموزش

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “ابنجکو” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 36 views بار دسته بندی : تاريخ : 4 آوریل 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.