دانلود نرم افزار موبایل دانلود Zaer 9.8 نصب اپلیکیشن زائر اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Zaer 9.8 نصب اپلیکیشن زائر اندروید

آپدیت: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸


دانلود Zaer 9.8 نصب اپلیکیشن زائر اندروید

Zaer v9.8 – دانلود و نصب اپلیکیشن زائر برای اندروید
همراه هر محب اهل بیت علیهم السلام

Zaer کاربردی ترین اپلیکیشن شیعیان جهان با امکانات متنوع و کاربردی است. با اپلیکیشن زائر می توانید همواره به قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان دسترسی داشته باشید و همچنین اوقات شرعی همه شهرها را با امکان اعلام اذان در موبایل خود داشته باشید. دسترسی به نقاط کاربردی و اماکن زیارتی بخش دیگری از این اپلیکیشن جذاب است که با سرزمین زائر کامل می شود. سرزمین زائر، امکانی کاربردی است که در آن می توانید به جدیدترین اخبار و محتوای زیارتی(زائرنامه) و جدیدترین مداحی ها و نواهای مذهبی(نوای زائر) و ده ها امکان کاربردی دیگر دسترسی داشته باشید. در ضمن کاربران اپ می توانند به صورت روزانه در قرعه کشی هدایای نفیس و ارزشمند زیارتی شرکت کنند. هدف ما ارائه بهترین اپلیکیشن کاربردی برای همه شیعیان است.

اپلیکیشن زائر، یک همراه همیشگی برای دوست داران اهل بیت علیه السلام می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید اماکن مورد نیاز در سفر های زیارتی را برروی نقشه ببینید و بهترین مسیر دسترسی و زمان تقریبی تا آن مکان را مشاهده کنید. همچنین شما می‌توانید ادعیه و اعمال مربوط به شهر زیارتی مورد نظرتان را مشاهده کرده و درصورت تمایل آن را به لیست دعاهای محبوب خود اضافه کنید.همچنین اماکن زیارتی، تفریحی و تجاری مهم اطراف شما، تقویم، اوقات شرعی، اعمال و دعاهای توصیه شده روز تنها بخشی از خدمات زائر می‌باشد که هوشمندانه برمبنای مکان و زمان ارائه می‌شود.

با جستجوی مکان مورد نظر یا انتخاب شهری که قصد سفر به آن را دارید، می‌توانید به اماکن مهم و ضروری آن شهر برروی نقشه دسترسی پیدا کنید و ضمن مشاهده مسیرهای منتهی به آن مکان، زمان تقریبی هر مسیر را مشاهده کرده و از نظرات دیگر زوار در‌‌باره آن مکان مطلع شوید. شما میتواند لیستی از اماکن کاربردی اطراف خود را مشاهده کرده و نزدیک ترین ها و بهترین ها را انتخاب کنید. این اماکن شامل مسجد، امامزاده، رستوران، سرویس بهداشتی، فروشگاه، هتل، خودپرداز و دیگر امکانات مورد نیاز یک زائر می‌باشد. قرآن و تمامی ادعیه، اعمال و زیارات مورد نیاز یک دوست دار اهل بیت علیه السلام را بهمراه ترجمه فارسی ، یک جا داشته باشید. همچنین برای دسترسی راحت تر به ادعیه پراستفاده می‌توانید آن ها را در لیست محبوب ها اضافه کنید.

ویژگی های برنامه زائر اندروید:

  • پیشنهادات هوشمند ادعیه و امکان مورد نیاز، بر اساس مکان و زمان شما
  • وجود اماکن کاربردی عتبات، مشهد، مکه و مدینه و راهیان نور و امام زاده های سراسر کشور.
  • دسترسی به نقاط کاربردی در سفرهای زیارتی، همچون: مسجد، هتل، پارکینگ، امکانات رفاهی، خدمات مسافرتی و غیره
  • امکان جستجو محل ، امکانات و ادعیه مورد نیاز یک زائر
  • مشاهده امکانات و محل های کاربردی در سفر به صورت دسته بندی شده
  • پیدا کردن نزدیک ترین مسیر از محلی که در آن قرار دارید تا مقصد
  • مشاهده نظرات و امیتازات دیگر زوار در مورد هر مکان
  • پیش بینی زمان و فاصله تقریبی تا محل مورد نظر
  • و …

تغییرات نسخه جدید

از بخش همیاری اپلیکیشن زائر می توانید به مجموعه فرهنگی دینی (هیئت، مسجد، موکب و موسسه خیریه) مورد نظرخود از طریق پرداخت آنلاین کمک کنید.
در ازای استفاده شما از اپلیکیشن زائر و ثبت کد مجموعه مورد نظرتان در قسمت همیاری؛ اپلیکیشن زائر به مجموعه ها کمک هزینه فرهنگی خواهد داد.

دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 413 views بار دسته بندی : , , تاريخ : 20 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.