دانلود نرم افزار موبایل دانلود Uptodown App Store 3.79 Mod مارکت برنامه و بازی اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Uptodown App Store 3.79 Mod مارکت برنامه و بازی اندروید

آپدیت: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹


دانلود Uptodown App Store 3.79 Mod مارکت برنامه و بازی اندروید

Uptodown App Store v3.79 Mod Ad-Free – دانلود برنامه مارکت اندروید
نسخه مود شده بدون تبلیغات برنامه

برنامه Uptodown App Store اپلیکیشن رسمی Uptodown است که به طور اختصاصی برای اندروید طراحی شده است. حالا کاربران می توانند برنامه ها و بازی ها را به صورت مستقیم، سریع و ایمن در فرمت APK دانلود کنند. علاوه بر این، شما امکان به روز رسانی خودکار و همچنین گزینه بازگشت به هر نسخه قبلی را دریافت خواهید کرد. این برنامه دارای بیش از ۴۰ زبان مختلف از جمله زبان فارسی می باشد.

Uptodown یک بازار (مارکت) اپلیکیشن کاملا باز، بدون هیچ گونه قفل منطقه ای یا محدودیت های خاص کشور است. علاوه بر این، اینجا شما نیازی به فرآیند ثبت نام یا اشتراک ندارید. در حقیقت، شما حتی به حساب Google Play هم نیاز ندارید. و در صدر امکان دانلود اپ ها و نصب APK از سرورهای خودمان، Uptodown همچنین XAPK ها را که با فایل های اضافی OBB همراه هستند را تشخیص می دهد. برای هر برنامه ای که دانلود کرده اید نسخه پشتیبان (بکاپ) تهیه کنید و آنهایی را که میخواهید به روزرسانی کنید را انتخاب کنید. همه این کارها در رابط کاربری ساده و قابل اعتماد این نرم افزار انجام می شود.

همراه با فروشگاه بزرگی از هزاران اپلیکیشن اندروید، ما محتوای سرمقاله غنی را برای اپ ها، شامل تصاویر اسکرین شات از محیط داخلی و فیلم هایی که خودمان می سازیم، ارائه می دهیم. همه مطالب ما توسط تیم ما که متشکل از نویسندگان بی طرف می باشد نوشته شده است. این نرم افزار یک نسخه بسیار پیشرفته از نسخه مرورگر وب ما است، با تمام ویژگی های منحصر به فردی که کاربران گوشی های هوشمند و تبلت نیاز دارند، مانند نصب اندروید، مدیریت برنامه، و یک کاتالوگ متناوب کامل از برنامه های کاربردی برای شما تا از آن لذت ببرید.

ویژگی های نسخه مود شده:
ARM
Ads removed / disabled
Removed metrics and analytics
Removed debug information.
Optimization


دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 673 views بار دسته بندی : , تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.