دانلود نرم افزار موبایل دانلود Telegram Farsi 4.6.11 نصب تلگرام فارسی برای اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود Telegram Farsi 4.6.11 نصب تلگرام فارسی برای اندروید

آپدیت: ۲۵ مهر ۱۳۹۷


دانلود Telegram Farsi 4.6.11 نصب تلگرام فارسی برای اندروید

دانلود Telegram Farsi v4.6.11 نرم افزار تلگرام فارسی اندروید
اپلیکیشن تلگرام فارسی برای اندروید

Telegram Farsi نسخه فارسی سازی شده اپلیکیشن پیام رسانی تلگرام است که بر بر سرعت و امنیت تمرکز دارد و فوق العاده سریع، آسان و رایگان می باشد. این نسخه غیر رسمی تلگرام می باشد. این برنامه از API قدرتمند و ایمن تلگرام استفاده میکند و یکی از صدها برنامه ای است که از این API استفاده میکنند.

یکی از مهم ترین تفاوت های تلگرام فارسی با نمونه اوریجینال و رسمی آن فارسی سازی کامل تلگرام است. گروه پرشین فاکس با دقت و حوصله تمام، کلیه بخش های تلگرام را به فارسی برگردانده تا کاربران فارسی زبان و افراد فاقد تسلط بر زبان انگلیسی، بهتر بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. با استفاده از این اپ می توانید با بیش از ۲۰۰ نفر چت گروهی انجام داده و با هر شحص ارتباط برقرار کنید. به علاوه می توانید به اشتراک گذاری تا ۱ گیگابایت ویدئو بپردازید، تصاویر مختلف را از روی وب ارسال کنید و هر فایل رسانه ای را که دریافت کرده اید برای دیگران ارسال کنید. تمام پیام ها در فضای ابری شما قرار دارند بنابراین می توانید به آسانی از هر وسیله ای به آنها دست یابید.

برای افزایش امنیت، چت های امن در این اپ قرار داده شده اند و می توانید بر روی پیام ها رمز قرار دهید که تنها گیرنده امکان خواندن آن را داشته باشد. تلگرام بسیار سریع، ساده، امن و کاملاً رایگان است. گروه گفتگو با حد‌اکثر ۲۰۰ نفر درست کنید، ویدئو‌هایی با حجم حد‌اکثر ۱ گیگا‌بایت و عکس‌ها را با جستجو در وب بفرستید. می‌توانید تمام چیز‌هایی که به اشتراک می‌گذارید را در ابرها ذخیره کنید. برنامه Telegram Farsi تبلیغات درون برنامه ای نمایش می دهد که البته امکان حذف آن نیز از تنظیمات داخل برنامه وجود دارد.


برچسب ها:
دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 516 views بار دسته بندی : , , تاريخ : 26 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.