دانلود نرم افزار موبایل دانلود SimCity BuildIt 1.40.1.102423 – بازی شهرسازی اندروید + مود - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود SimCity BuildIt 1.40.1.102423 – بازی شهرسازی اندروید + مود


آفلاین

آپدیت: ۱۶ آذر ۱۴۰۰


دانلود SimCity BuildIt 1.40.1.102423 – بازی شهرسازی اندروید + مود

SimCity BuildIt v1.40.1.102423 + Mod – دانلود بازی شبیه سازی شهرسازی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود و هک شده (کلید و سکه و پول بی نهایت)
بازی برای اجرای اولیه نیاز به اینترنت دارد و سپس می توانید آفلاین بازی کنید

در بازی SimCity BuildIt می توانید به یک شهردار تبدیل شوید و به هر شکلی که دوست دارید شهرتان را مدیریت کنید و گسترش دهید اما در نظر داشته باشید که هر چه شهر بزرگ تر شود دردسر هایش بیشتر می شود و به تصمیم های آینده ساز بیشتری نیاز دارد. این بازی که در دسته بازی های شبیه ساز مدیریت قرار دارد دارای یک محیط ۳D و دید ۳۶۰ درجه است که گیم پلی معرکه بازی را کامل تر می کنند. این بازی در طول شبانه روز ادامه دارد به این معنی که نه تنها ساختان و افراد آن کاملا مشابه واقعیت هستند بلکه شب، روز و حتی غروب خورشید هم شبیه سازی شده است تا حسی به شما القا شود که خود در این شهر مجازی تصور کنید. بازی SimCity BuildIt محصولی از کمپانی بازی سازی ELECTRONIC ARTS می باشد.

نکته در مورد نسخه مود شده:
نسخه مود بازی را بدون اینترنت اجرا کنید، اگر بازی درخواست دانلود دیتا دارد، اینترنت را روشن کرده و دانلود کنید. پس از آن، بلافاصله اینترنت را خاموش کنید. این بازی را بدون اینترنت انجام دهید.


تغییرات نسخه جدید

SimCity BuildIt heads over to the north with the new Mayor’s Pass Season. Create the vast landscapes of Finland with majestic buildings, such as Olavinlinna Castle and Helsinki Cathedral. Head out to nature and create your peaceful landscape with lakes, birch trees and a summer cabin. In addition, we are bringing Leagues to the City Design Challenges. Let your creative skills shine and compete with other ambitious city architects for better rewards! Happy building!


دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 630 views بار دسته بندی : تاريخ : 7 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.