دانلود نرم افزار موبایل دانلود RAR for Android Premium 6.00 برنامه وین رار اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود RAR for Android Premium v6.00 Build 97 Final برنامه وین رار باز کردن فایل ZIP و RAR در اندروید
نسخه آنلاک مود هک و کرک شده پرمیوم و کامل برنامه

RAR for Android Premium یک نرم افزار فشرده سازی همه در یک، اصلی، رایگان، ساده و سریع، آرشیو کننده، دستیار، استخراج کننده، مدیریت و حتی یک مرورگر فایل است که محصول شرکت معروف RARLAB می باشد. این اپلیکیشن قادر به ایجاد RAR و ZIP و باز کردن آرشیو های RAR, ZIP, TAR, GZ, BZ2, XZ, 7z, ISO, ARJ می باشد. فهرست توابع این برنامه عبارتند از فرمان تعمیر برای فایل های ZIP و RAR آسیب دیده، قابلیت بنچمارک(محک) سازگار با بنچمارک WinRAR، رکورد بازیابی، حجم های معمول و بازیابی، رمزگذاری، آرشیوهای جامد(solid)، استفاده از هسته های CPU های متعدد برای فشرده سازی داده ها. علاوه بر این برای فایل های ZIP استاندارد، تابع جدا کردن از ZIP و ZIPX با فشرده سازی BZIP2, LZMA و PPMd پشتیبانی می کند. دستور Unrar برای تمامی نسخه های آرشیو های RAR از جمله آخرین RAR5 در دسترس هستند. همچنین نرم افزار RAR for Android قابلیت باز کردن بسته UDF و ISO9660 فرمت فایل ISO را دارد. اگر به دنبال دانلود وین رار فارسی اندروید هستید می توانید همین برنامه را نصب کنید و از زبان فارسی و حتی دیگر زبان های آن استفاده کنید. شما همواره می توانید از همین صفحه برای دانلود نرم افزار WinRAR برای اندروید با لینک مستقیم اقدام کنید و از جدیدترین نسخه برنامه RAR برای اندروید استفاده کرده و کارهای مربوط به استخراج و فشرده سازی فایل ها را در گوشی موبایل و تبلت اندروید خود انجام دهید.

۱٫We removed ads and added a window proposing to support RAR development. It is not mandatory and you can skip this window.
2.RAR failed to update ZIP archives in Android 11.
3.Compression parameters in “Benchmark” command are changed to
32 MB dictionary and “Normal” method. They match RAR5 default mode and more suitable to estimate the typical performance of recent
RAR versions than former 4 MB “Best” intended for RAR4 format.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 167 views بار دسته بندی : , تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.