دانلود نرم افزار موبایل دانلود Clash of Kings 7.16.0 – بازی کلش اف کینگز اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

Clash of Kings v7.16.0 (کلش آف کینگز) یک بازی استراتژی لحظه ای جدید است که در آن برای ایجاد امپراتوری و کنترل ۷ پادشاهی فانتزی نبرد می کنید! اگر بازی های PVP (رو در رو) یا چند نفره را دوست دارید، این بازی ارتش مبارز که در آن باید قلمروهای پادشاهی را برای باقی ماندن فتح کنید را نیز دوست خواهید داشت. بازی Clash of Kings که محصولی از استودیوی Elex Wireless است، ارتش مبارز را به موبایل و یا تبلت شما می آورد. این بازی چند نفره شهر سازی شما را در برابر دوستان و دشمنان سراسر جهان به رقابت وا می دارد!

در این بازی های مبارزه ای، امپراتوری های گسترده ایجاد کنید و با دشمنان خود درگیر شوید. همچنانکه به دشمنان خود حمله می کنید و قلعه های دفاعی می سازید، و به یکی از قدرتمند ترین قهرمانان فانتزی در سراسر زمین تبدیل می شود، جهان پادشاهی فانتزی را نیز کاوش کنید. برای کنترل ۷ پادشاهی در این بازی استراتژی شهر سازی به هزاران امپراتوری در نبرد رو در رو ملحق شوید! ارتش ها را ایجاد کنید، به دشمنان محموله ها را تجسس کنید و منابع به دست آورید تا به قدرتمند ترین بازیکن تبدیل شوید!

۷٫۱۶ update announcement
1. Pinnacle Overlord War Official Tournament
2. Alliance Tournament (CAT) all-server test opens, register and fight on behalf of the alliance, the attributes will be recorded at the time of registration, including buff items and hero skills, etc.
3. Added infantry commander set equipment, good performance in the countering enhancement of infantry to enemy troops and the countering reduction by enemy infantry.
4. Little Princess VIP member store opens!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 209 views بار دسته بندی : تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.