دانلود نرم افزار موبایل دانلود نرم افزار ابلاغ الکترونیک قضایی Eblagh 1.1 برای اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود نرم افزار ابلاغ الکترونیک قضایی Eblagh 1.1 برای اندروید

آپدیت: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷


دانلود نرم افزار ابلاغ الکترونیک قضایی Eblagh 1.1 برای اندروید

Eblagh v1.1 – دانلود برنامه ابلاغ الکترونیک قضایی برای اندروید
سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی مشاهده وضعیت ابلاغیه و پیوست های ابلاغیه و اظهارنامه

Eblagh نرم افزار ابلاغ الکترونیک قضایی برای اندروید که در حال حاضر در بخش خدمات ویژه درگاه خدمات الکترونیک قضایی در دسترس است برای گوشی های هوشمند اندروید طراحی شده و امکان دسترسی به ابلاغیه های قضایی را از طریق تلفن همراه متصل به اینترنت فراهم می کند. هم اکنون اشخاص حقیقی و حقوقی (دولتی یا خصوصی) می توانند پس از ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیک با نصب این اپلیکیشن اوراق قضایی خود را بر روی تلفن همراه مشاهده و دریافت کنند.

عملکرد نرم افزار به این نحو است که کاربر پس از ثبت نام در سامانه ثنا (sana.adliran.ir) می تواند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی هوشمند یا سایر ابزارهای مجهز به سیستم عامل اندروید و راه اندازی آن وارد محیط کاربری شود. در ابتدا برنامه از شما شماره ملی و رمز شخصی را مطالبه می کند و پس از ورود به مرحله بعد باید رمز موقت را وارد کنید تا وارد بخش کاربری شوید. در منوی کاربری امکان مشاهده ابلاغیه های جدید، ابلاغیه های مشاهده شده قبلی و جستجوی ابلاغات قرار داده شده است.

دانلود بروزرسانی ابلاغ الکترونیکی قضایی از همین صفحه در دسترس می باشد و می توانید دانلود نسخه جدید ابلاغ الکترونیک قضایی را با لینک مستقیم انجام دهید. با نرم افزار ابلاغ دادگستری می توانید با دانلود نسخه موبایل سامانه ثنا به راحتی با موبایل خود به سامانه ابلاغ دسترسی داشته باشید.

دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 375 views بار دسته بندی : , تاريخ : 26 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.